Hatirlatma
Ama İsaac i oldurmede kararliydim cunku oda annemi ve babami oldurmustu.
3 Gun sonra
Artik Vampire Empire Secret Academy ye gelmistim Mudur bay Parker in odasina dogru yola ciktim
bana okul kurallarini anlatti ve beni gezdirmesi icin bir cocugu cagirtti.Gelene baktigimda dusundugumun tam tersine gelen bir erkekti.
Bal rengi gozleri,sari saclari ve kaslarini belli eden beyaz bir tshirti vardi.Bana tum okulu gesdirirken flortlesmeye calisiyordu.Sonunda odama geldigimde iki tane yatak oldugunu goruyordum.Ne yani bir pda arkadasim mi vardi?Umarim iyi biridir.Esyalarimi yerlestirdim.
Odayi temizleyip duzeedikten sonrada dus alip uykuya daldim.
4 Gun sonra (Valerie hersee alismis hatta gucunun birazini kullanmaya baslamisti bile okulda iyi anlastigi tek kiz olan Kelsey ile anlasiyordu)
Uyandigimda kapi caliyordu hemen kalkip sacimi ellerimi tarak gibi kullanarak taradim ve sonrada kapiyi actim.Gelen kisi tanimadigim biriydi.
Bana mudur tarafindan cagirilidigimi soyledi ve gitti.Bende ustume ceki duzen verip gittim.Mudurun odasina gelince kapiyi tiklattim ve iceri adimimi atmamla Onu gordum Stephanie yi gormem bir olmusyu cocukluk arkadasimi her zaman en iyi arkadas olmustuk onunla sadece İsaac in gelmesiyle ayrilmistik.Onu gorunce havalara ucmustum.Bay Parker bana bakarak konustu
-Avery Valerie Wincible bu kizla oda arkadasisiniz.Oda numaraniz 101 iyi anlasin dedi.Ona tum okulu gezdirdim ve diger oda arkadasimiz Kelsey ile tanistirdim.Bana bahceye cikacagini soyledigindeyse biraz kestirecegimi soyledi.
Yatagima yatip kendimi uykunun kara kollarina biraktim.
******************************
Telefonumun kot sortumun cebinde titremesiyle uyandim Stephanie Spor Salonuna gelmemi istiyordu.
Hemen kalkip ustume askili Mor dizustu elbisemi giyip altimada mor converselerimi giydim.Belimede Siyah ince kemerimi taktim sacim zaten duzdu hemen tarayip kisa bir makyaj yaptim.
Asagi indikten sonra Step i gordum Sertce yutkundu.Onun baktigi yere baktigimda Justin ve su Stephanie nin sevgilisi olan Logan i gordum.Agirlik calisiyorlardi.Kaslarina baktim ve bende sertce yutkunmustum.Hemen durumu kurtarmak icin cebimden telefonumu cikarip sanki biriyle konusuyormus gibi yaptim.
Sonra Step i kolundan tutup merdiveere surukledim.Merdivenlerde kikirdiyordum.Step e baktigimda o da bende yanaklarinin kipkirmizi oldugunu fark etmistik.
Kendi katimiza geldigimizde kahkaha atmaya basladik.Odamiza girdigimizde saatime baktim.
-Aman Tanrim aksam yemegini unuttuk Step dedim.
Kelsey ortalarda gorunmuyordu.Step gelmeden once Kelsey ve ben kaliyorduk ama Step gelince odamiza yeni bir yatak koydurduk.Ama Kelsey'i bugun hic gormemistim.
Hemen Step ustunu degistirdi.Mavi bir elbise ve altina siyah babetlerini gecirmisti.Makyaj yaptiktan sonra da assagi indik.Yemek olaysiz gecmisti.Odamiza ciktigimiz anda kapi yumruklanircasina calinmisti Step kapiyi actiginda gelen......
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampires Empire
Vampire"Hayatimi değiştiren o yer iste burdan nefret ediyorum.yoksaaaa....seviyormuyum cevabi bu hikayede" Avery Valerie Wincible'in inanilmaz macerasi,aski ve dostluklari bu kitapta.Dunyada turunun tek ornegi olsaydiniz ya siz ne yapardiniz?