-3-Vampire Empire Secret Academy

355 23 0
                                    

Hatirlatma

Aklima gelen goruntulerle kafami iki yana salladim ve Brandon a dondum "Kimsin Sen?"

-Ben Brandon Cayt bununla basladi ve herseyi anlatti olaylar soyle baslamisti yuzyillar once İsaac Night Vampire Empire yi somurmus ve ele gecirmisti kimse ona karsi cikamiyordu o bir buyucu ve kurt adamdi yuzyillardir beklenen bir ozel kisi araniyordu bu da bendim benim neden ozel oldugumu sormayin cunku bende bilmiyorum ardından mekanik yatağa benzer şeyden kalktım

-Peki ya şu ozel kisi şeysi neden benim

-çünkü sen eşi benzeri bulunamayan bir şeysin Valerie

Eşi benzeri mi evet kolunda ying-yang olan özel bir kızdım ama eşi benzeri mi? A bide şu var tabi vampirler imparatorluğuna gelmiştim hani şu yıkılmış olana.Burası hakkında birşeyler duymuştum yani buradan önce bir hayatım vardı şimdi Brandon un bana anlattıklarına göre de yeni bir hayata başlayacağım.Buradan çıkıp benim odama gelene kadar bana herşeyi anlattı Brandon ve beni benim için hazırlanmış odaya bıraktığında şaşkın değildim. Neden mi? Çünkü bunların birgün olacağını biliyordum babamın bana bıraktığı son notta herşey yazıyordu.Bir gün imaratorluğa getirileceğim ayrıca ying-yang olayından dolayı da özel olduğum.Yaklaşık 30 dk sonra Brandon odaya gelerek bana bir dosya uzattı ve bunu okumamı söyledi tam kapıdan çıkacakken onu durdurdum.

-Hey Brandon!

-Evet Valerie.

-Şey...Neden özel olduğumu söylemeyecek misin?

-Ah bunun olacağını biliyordum.

-Neyin olacağını?

-Bana bunu soracağını Valerie.Eğer kendin hakkında bilgi almak istiyorsan kehanet bölümüne git ve unutma burada kalacağın 3 günden birini yaşıyorsun bence bunu bilgi alarak değerlendir.

-Pekala Patron

Buraa 3 gun daha kaldiktan sonra egitilmek icin Vampire Empire Secret Acedemy ye gidecegimi soyleyip gitti.Bende o gittikten sonra yataga uzanip dusuncelerimle bogusurken kendimi karanligin kara kollarina biraktim.

Vampires EmpireHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin