1.

150 10 1
                                    

***SUNĂ ALARMA***

Mă ridic încet și încerc din răsputeri să îmi găsesc telefonul pentru a opri sunetul care îmi zgârie timpanele.
Mă întorc pe o parte și pe alta, iar de odată, fac contact cu podeaua. Am căzut din pat.

-- Thea ce dracu ai? o aud pe verișoara mea, Edena ,care urlă dându-se jos din pat și venind spre mine.

-- Nu e evident? Am vrut să-i țin de urât podelei.

-- Nu am chef de glume la ora asta. Cât e ceasul? Spune uitându-se la mine urât

-- 6 : 30. Îi spun abținându-mă să nu îi dau un pumn în față.

-- Mișcă și pregăește-te. În 30 de minute plecăm!

-- Cine esti tu să îmi dai ordine? Spun, ridicăndu-mă de pe jos.

Vine mai aproape de mine și îmi dă o palmă zdravănă.

-- Tu, să nu îmi mai vorbești așa cât vei trăi, pentru că altfel va ieși rău. Clar?

Simt cum ochii mei își schimbă culoarea, iar ghearele își fac apariția.

-- S-a întâmplat ceva fetelor? O aud pe Caroline , mătușa mea, cum a intrat în cameră.

-- Nu s-a întâmplat nimic, mamă. Spune Edena, uitându-se la ochii mei care acum aveau o nuanță de auriu.

-- De ce nu sunteți îmbrăcate? Așteptați o invitație specială? Vreți să vă aduc și un covor roșu? Spune Caroline nervoasă. În 10 minute vreau să fiți jos pentru micul-dejun. Și trântește ușa.

****

Merg spre dressing și aleg o pereche de blugi negri și un tricou albastru închis. Le pun pe pat și fug să fac un duș.
După ce ies din duș, îmi pun hainele și îmi prind părul într-o coadă de cal, îmi iau geanta, apoi cobor jos pentru micul dejun.

******

Am ajuns în bucătărie unde am văzut o fată cu părul negru ca un tăciune , ochii căprui cu o nuanță de verde și pielea de un ciocolatiu deschis. Era Edena. Nu o sufăr pe fata asta. Îmi distruge toți nervii doar când ma uit la ea. Se crede foarte periculoasă doar pentru că tatăl ei e Nicklaus.

Lângă ea era o femeie destul de înaltă, de vreo 40 de ani, cu părul blond,care pregătea ceva de mâncare. Era Caroline.

-- Hai, așează-te la masă. Spune ea.

-- Îl aștept și pe Liam. S-a trezit?

-- A plecat mai devreme.

Aud o voce răgușită în spatele meu. Era unchiul meu.

-- Am...a...Ok... Răspund într-un final.

Unchiul Nicklaus. Era un bărbat înalt, de vârstă mijlocie, bine făcut, cu niște ochi căprui și părul șaten care era foarte puțin creț.

Îmi era teamă de el. Nu pentru că e Alpha, ci pentru că el nu e un vârcolac normal. E un hibrid. Jumătate vârcolac și jumătate vampir. La fel ca Edena, iar Caroline era vârcolac.

Love Of A WerewolfUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum