Mă trezesc detaliată de razele soarelui și îl văd pe Malakai cu spatele la mine , dormind buștean.Parcă am adormit pe canapea, nu?
Mă ridic ușor din pat încercând să nu-l trezesc, și observ că am pe mine un tricou alb care îmi venea cu o palmă peste fund.
Îl omor.
-- MALAKAI! Urlu eu la el ca o disperată.
-- Ce e? Unde arde? Spune el sărind din pat imediat.
-- Unde îmi sunt hainele și de ce am tricoul tău pe mine? Spun nervoasă.
-- Păi, ți-am aruncat hainele la gunoi pentru că aveau mirosul tâmpitului care te-a atins, și ai tricoul meu pe tine pentru că de ce nu. Spune acesta.
Mă uit la el nervoasă și mă duc spre dulap să mă schimb de tricou, acesta mă prinde de mână și mă întoarce cu fața spre el.
-- Îți stă mai bine cu tricoul ăsta. Spune și mă sărută pasional.
Am incercat să-l împing de pe mine pentru că eram supărată pe el din cauza scenei de ieri, dar nu am reușit.
Când lipsa de aer își face simțită prezența, ne despărțim din sărut, iar acesta îmi dă o cutiuță neagră cu o fundiță roșie.
-- La mulți ani! Spune și mă sărută pe frunte. Și.. îmi pare rău de faza de ieri. Am fost un nesimțit.
-- Tu ai spus-o, nu eu. Îi spun și încep să râd.
Mă pun pe pat și desfac cutia. Când o deschid rămân uimită. Era un coliere cu un trandafir micuț de aur. Era minunat.Cred că a costat mult.-- Știi că nu trebuia să îmi cumperi nimic, nu? Spun intorcându-mi fața spre el, buzele noastre fiind foarte apropiate. Adică, eu credeam că nu ști că e ziua mea.
-- Cum să nu știu că e ziua ta? Ai înnebunit? Esti sufletul meu pereche, normal că știu când e ziua ta. Știu totul despre tine.
Se ridică de pe pat și merge spre dulap de unde își ia un tricou bleumarin.
-- Acum spune-mi te rog, cine e alpha-ul care te-a atins? Mă întreabă acesta vizibil iritat.
-- Ti-am spus. M-am întâlnit cu Ayan ieri la mall. Îi spun și merg spre el luându-l în brațe de la spate.
-- Nu, nu e el. El are suflet pereche, mirosul de pe hainele tale era al unui alpha fără pereche. Spune el.
Mă îndepărtez de el și îmi amintesc de Eliot.
-- Aaa da. Spun eu, iar el se întoarce instant. Când am ajuns în parcare, un tip a venit la noi și mi-a spus că a auzit că e ziua mea și vrea să îmi ureze la mulți ani.
-- Cine era tipul? Întreabă el venind spre mine cu tricoul încă în mână.
Am o idee. Hai să-l fac puțin gelos.
-- Era unul suuuper sexy și foarte arătos. Îi spun eu, iar el se enervează. Îl cheamă Eliot, și are niște ochi superbi.
Se apropie de mine nervos și mă ridică forțându-mă să îmi încolăcesc picioare în jurul său. Îmi ridică mâinile sus și mă lipește de perete.
-- A mea! Spune el in timp ce ochii lui își schimbă culoarea și începe să mă sărute posesiv pe gât în locul unde trebuia să fie marcajul.
-- Mă lași te rog să te marchez? Mă întreabă el respirând alert.
Mă uit la el cu o față gen ' Tu te auzi când vorbești? '. Incercam să-i spun că nu, normal că nu, dar nu am reușit. Ochii mei își schimbă culoarea, semn că lupoaica mea a preluat conducerea.
Îmi las capul ușor pe spate, acesta fiind surprins de gestul meu.
Se uită la mine, apoi își îndreaptă atenția spre clavicula mea.DE CE NU POT RIPOSTA?
Stau nemișcată în timp ce Malakai mă sărută pe gât, apoi simt cum colții lui pătrund în carnea mea, până la os, perforând locul.
O lacrimă îmi scapă pe obrazul fierbinte din cauza emoției și un geamăt de durere își face apariția.
Malakai își scoate colții din gâtul meu și linge fiecare picătură de sânge ce se afla acolo, apoi își ridică privirea spre mine.
-- A durut? Mă întreabă lipindu-și fruntea de a mea.
Mă uit la el de parcă eram beată și fumasem 100 de joint-uri.
-- A durut puțin. Spun și îmi feresc privirea de a lui simțindu-mă rușinată de tot ce s-a întâmplat.
-- Uită-te la mine. Spune acesta și îmi ridică bărbia, uitându-se în ochii mei si un rânjet pervers îi apare pe față.
Mă prinde de coapse și mă aruncă pe pat, lupul lui preluând controlul.
Imi dă tricoul jos, rămânând doar în sutien.
Își dă și el tricoul jos punându-se peste mine șprijinându-se în coate și începând să mă sărute pe gât, apoi a ajuns la zona sânilor.
Imi ridică spatele încercând să desfacă sutienul, dar nu reușește.-- La dracu, spune el, iar eu încep să râd.
-- Stai așa. Îi spun eu in timp ce mă ridic să-l desfac eu.
Când să desfac ultima gaică, ușa se trântește de perete.
Malakai sare repede cu o pătură și mă acoperă până în gât.
Pe ușă intră Lucifer și Edena care se certau.
-- Nu e adevărat. E mai frumoasă cea neagră! Țipă Edena uitându-se la Lucifer nervoasă.
-- Nu, iubito. E mai frumoasă cea roșie! Urlă și Lucifer.
-- Păi, hai să îi întrebăm și pe ei. Să vedem cine are dreptate. Spune Edena întorcându-și fața spre noi.
-- Thea cum ți-se par... nu termină propoziția și face ochii mari cât cepele.
Ups, v-am întrerupt? Întreabă ea.-- Nu, spun eu, arătând că o roșie în obraji.
Malakai scoate un mârâit nervos.
-- Bine, păi noi plecăm. Spune Lucifer punându-și mâna stângă pe fața Edenei, întorcându-se și ieșind din cameră.
Malakai trântește ușa în urma lor și se întoarce spre mine.
-- Unde rămăsesem? Spune el apropiindu-se de mine.
-- Nu rămăsesem. Spun eu ridicându-mă din pat ca arsă.
-- Poftim? Spune el uitându-se la mine cu ochii de cățeluș plouat.
-- Ai avut ocazia, și ai ratat-o. Spun eu râzând în hohote de fața lui și luându-mi tricoul înapoi pe mine.
Se uită la mine surprins, și un zâmbet îi apare pe față.
-- Altădată să închizi ușa. Îi spun eu și ies pe ușă.
Cobor jos și o văd pe Astrid uitându-se la un film cu un castron de popcorn în mână.
-- La ce te uiți? Îi spun eu.
-- La un maraton de filme. Te uiți și tu cu mine? Mă întreabă și întinde castronul cu popcorn.
-- Cum să nu. Îi răspund.
Era deja 22 : 30. De la 13 : 15 mă uit la filme cu Astrid.
Mă ridic de pe canapea și mă duc spre cameră căscând.
Deschid ușa și îl văd pe Malakai dormind nemișcat.
Mă întind în pat lângă el, iar acesta se întoarce și mă îmbrățișează strâns trăgându-mă mai aproape de el.
-- Te iubesc, prințesa mea! Spune acesta așezându-se mai bine în pat.
-- Și eu te iubesc, prințul meu. Spun eu apoi simt cum somnul mă prinde din urmă.
CITEȘTI
Love Of A Werewolf
WerewolfEa e Thea Lockwood. O fată de 16 ani, cu părul șaten deschis și ochii albaștri. E o persoană cu un suflet mare, doar cu cine merită. Viața ei s-a schimbat atunci când părinții ei au fost uciși, cu sânge rece, într-o luptă cu o haită mai puternică, a...