***THEA POV***
Era dimineață. Sunt trezită de razele puternice ale soarelui care îmi intrau în ochi.
Simt o mână pe mine și spun-- Liam, mai lasă-mă 5 minute. Apoi mă întorc pe cealaltă parte.
Peste două secunde, simt ceva rece și ud.
-- Liam, idiotul pământului! Ce dracu faci?
-- Am văzut că nu te trezești și ne-am gândit la asta. Spune Edena râzând.
-- Te gândeai la mă-ta! Urlu eu la ea.
-- Păi, mereu mă gândesc la ea. Spune Edena, până la urmă e mama mea.
-- Sunteți niște idioți! Le spun, apoi mă ridic și merg spre baie.
***
Ies din baie, iar Liam și Edena nu mai erau acolo.Sunt idioți.
Era 12 : 30. Ce bine că e sâmbătă. Mă duc cu pași lenți spre dressing și îmi iau o pereche de pantaloni negri și un tricou negru simplu, apoi cobor jos.
Mă duc la frigider și îmi pun un pahar de suc de portocale. Beau puțin din pahar și mă așez la masă.-- Salut surioară, îl aud pe Liam. Cum te simți?
-- Eu mă simt bine, dar Edena cum se simte? S-a îmbătat rău aseară. Spun și chicotesc.
-- E bine, acum se schimbă.
Mai beau puțin din pahar și spun
-- Mă mir cum de nu a dat colțu' aseară sau că nu a omorât pe cineva.
-- De omorât nu a omorât pe nimeni, dar de dat colțul era pe aproape.
-- Adică? Îl întreb eu.
-- Când am ajuns acasă a fugit în baie și a început să urle '' Chemați preotul că mor! ''.
Mă pufnește râsul, nici nu mai puteam respira.
-- Nu mai râdeți și dați-mi ceva de cap.
Liam se apropie de ea și îi dă o palmă după cap.
Edena se enervează, iar ochii ei se fac galbeni.-- Scuze, spune Liam. Am crezut că ai spus să îți dăm una după cap.
-- De ce aș spune asta?
-- De unde să știu eu? Ți-se pare că citesc în stele? Răspunde Liam.
-- Ce s-a întâmplat? De ce vă certați?. Spune Adena în timp ce coboară scările.
-- Nu ne certăm. Vorbim puțin mai tare. Spune Edena. Unde sunt Aria și Astrid?
-- Habar n-am. Spun eu.
-- Au plecat de dimineață. Malakai a venit după ele.
-- Malakai a fost aici? Întreb făcând ochii mari.
-- Da, nu l-ai auzit? A trecut și prin camera ta.
-- Ăăă.. Nu, nu l-am auzit. Spun nervoasă
-- Păcat. Spune Liam cu o față perversă. Fetele din haită sigur l-au auzit.
-- Ce vrei să spui?
-- Când a oprit mașina în fața casei, toate fetele se holbai la el.
-- Aha, spun eu nervoasă. De ce mă enervez când vine vorba de el? Nici măcar nu știu dacă vrea să fiu cu el. Ne-am sărutat noi de vreo 5 ori, dar băieții sunt complicați.
-- Cineva e geloasă. Spun Adena și Edena la unison, zâmbind.
-- Nu-s geloasă! Nici măcar nu e iubitul meu.
CITEȘTI
Love Of A Werewolf
WerewolfEa e Thea Lockwood. O fată de 16 ani, cu părul șaten deschis și ochii albaștri. E o persoană cu un suflet mare, doar cu cine merită. Viața ei s-a schimbat atunci când părinții ei au fost uciși, cu sânge rece, într-o luptă cu o haită mai puternică, a...