***PESTE 10 MINUTE***

   Ajungem în fața unei vile uriașe cu etaj. Cred că am greșit casa.

-- Wow. Edena, cred că nu am ajuns unde trebuie. Spun uitându-mă uimită la casa din fața mea.

-- Eu sper că da. Zici că e Raiul aici.

-- Ați ajuns! Au o voce cunoscută. Era Astrid.

-- Așa se pare. Spun în timp ce o îmbrățișez strâns. Ce faci?

-- Mă uitam la serial și am auzit mașina, așa că am coborât jos.

-- La ce serial? O întreabă Edena curioasă.

-- The Originals. Spune Astrid.

-- Ador serialul ăsta! Spune Edena sărind în sus de bucurie.

-- Cred că o să fim bune prietene. Spune Astrid, luând-o de mână pe Edena și înaintând spre casă.

    Super. M-au lăsat singură. Ce drăguț din partea lor.

-- Salut. Aud vocea unei fete.

-- Bună Aria, ce mai faci? O întreb eu pe fată.

-- Acum m-am intors din pădure. Să ghicesc. Astrid te- a lăsat aici și a plecat cu Edena?

-- E asa evident? Spun râzând.

-- Da. Spune Aria chicotind. Hai înăuntru, Malakai trebuie să ajungă.

-- Unde e? Întreb eu.

-- E în haita vecină la prietenul lui. Spune în timp ce pornim spre casă.

-- Ce casă frumoasă ai. Îi spun eu.

-- Mersi. Dar nu e casa mea, e a lui Malakai.

-- E a lui? Spun arcuindu-mi sprâncenele în sus.

-- Da, el e proprietarul.
  
    Ajungem în fața ușii, iar aceasta o deschide și îmi face semn să intru prima. Mamma mia ce casă.

     Avea o sufragerie imensă, cu o plasmă uriașă pusă pe perete, o măsuță de cafea destul de mare și o canapea de culoare verde, care se asorta cu pereții albi ai camerei. O bibliotecă mică într-o parte și un pian imens lângă geam.
    Bucătăria era tot albă, pereții, mobila, masă și scaunele erau de un alb imaculat.

-- Vino la etaj să îți prezint camera. Spune Aria.

    Urcăm scările din marmură și dăm de un hol uriaș cu pereți roșii, șapte uși uriașe fiind așezate de o parte și de alta.

-- Aici e camera ta. Spune Astrid oprindu-se în față peretelui din partea stângă, pe care erau patru uși, iar pe partea dreaptă erau doar trei.

-- Camera ta care e? O întreb și mă uit la ușile din partea dreaptă.

-- E lângă a ta. A 3 a cameră, iar verișoara ta v-a fi la prima ușă, iar Astrid e la a 4a.

-- Ăăă.... Camera lui unde e?

-- A cui cameră? Întreabă ea nedumerită, iar eu mă uit urât la ea, scăpându-mi un mârâit. Camera lui Malakai? E pe peretele din dreaptă, față în față cu camera ta.

-- Ok mersi. Spun eu uitându-mă în pâmănt.

-- Stai liniștită, nu e departe. Spune Malakai chicotind.

-- În sfârșit ai venit! Țipă Aria la el. Unde ai fost atât?

-- Nu e treaba ta! Îi spune Ariei după care vine spre mine și spune :

Love Of A WerewolfUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum