9*

85 8 3
                                    

*** LA ORA 2 :30 ***

   Nu pot să dorm.
   Tot încerc să adorm de două ore și nu reușesc.

   Mă ridic din pat și cobor în bucătărie după ceva dulce.

Deschid congelatorul și văd o cutie de înghețată, o pun pe masă și îmi iau o linguriță din sertar, apoi mă duc pe fotoliu și pornesc televizorul.
   Nu era nimic interesant, așa că dau pe desene.

-- De ce nu ești în pat? Îl aud pe Malakai.

-- Pentru că nu mi-e somn. Spun și mă uit la el.

  Coboară scările și se apropie de mine. Mă ridică de pe fotoliu și se așează el, apoi mă așează pe mine în poala lui.

-- Era locul meu. Ripostez eu.

  Nu spune nimic, doar zâmbește.
  Se uită la mine cu privirea plină de  iubire și dorință, cu o mână îmi aranjează o șuviță de păr după ureche și mă sărută pasional.

  După vreo 5 minute simt cum ceva se întărește sub mine și mă ridic în două secunde din brațele lui Malakai.

-- C-cred că ar trebui să mergem la somn. Spun bâlbâindu-mă și îndreptându-mă spre congelator cu înghețata în mână.

  Deschid congelatorul și pun înghețata, fiind panicată  de ce s-ar putea întâmpla dacă mă întorc.

  Și eu aveam nevoie să îl simt, dar nu cred că sunt pregătită.

  Mă întorc și fug spre scări, dar o mână puternică mă trage înapoi strivindu-mă de un piept tare.

-- Mai stai două minute. Șoptește Malakai mușcându-mi lobul urechii.

   Mă abțin să nu sar acum pe el, și îmi mușc buza de jos și înghit în sec.

-- Lasă-mă pe mine. Spune și îmi mușcă buza într-un mod excitant.

   Nu mai rezist.
Dacă continuă așa nu o să mă mai pot abține, și va trebui să continuăm sus.

  Mă prinde de coapse și mă pune pe masă.
  La contactul fundului meu cu masa  rece  îmi scapă un mic geamăt care îl face pe Malakai să mârâie de plăcere.

Începe să mă sărute pe gât, iar eu imi bag mâinile în părul lui trăgându-l încet.
  Îmi dă tricoul jos, iar eu neavând sutien sau bustieră încerc să îmi acopăr sânii cu mâinile.

-- Nu! Spune Malakai luându-mi mâinile de pe sâni, și așezându-le după capul lui.

  Mă uitam la el puțin speriată, dar mai mult excitată.

   Mă întinde pe masă și îmi așează mâinile deasupra capului , prinzându-le intr-o mână de-a lui, apoi coboară cu săruturile până la sâni și începe să se joace cu ei.

   Simțeam că mă topesc.  Nu am mai avut nici o senzație ca asta până acum.

-- Iubito, hai să terminăm în cameră. Spune, și pot șimți cum zâmbește de plăcere.

-- De ce? Îi întreb eu.

-- Nu pot risca să te vadă cineva așa. Doar eu am voie.

   Urcăm pe scări, eu fiind în brațele lui Malakai, acesta având mâinile pe fundul meu.

    Intrăm în cameră, iar acesta mă întinde ușor pe pat și continuă cu sărutările.

  -- De când aștept asta iubito. Spune el, și observ cum ochii lui își schimbă culoarea.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Mar 25, 2018 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Love Of A WerewolfUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum