*** DIMINEAȚĂ***
Mă trezesc speriată de niște sunete ciudate. Erau strigăte de luptă.
Îmi întind mână pe partea cealaltă de pat și observ că, Malakai nu mai era lână mine.
Mă ridic repede și îmi iau niste haine din dulap. Le iau pe mine și fug jos să văd ce se întâmplă.-- Ce s-a întâmplat? Întreb eu uitându-mă uimită la cele două haite ce stau in sir indian așteptând comanda.
-- Am fost amenințați de o vrăjitoare foarte puternică. Îmi spune Malakai venind spre mine. Nu te speria, o să fie bine.
-- Hei. Spune Edena apropiindu-se de noi. Ce faci?
-- Păi acum m-am trezit și se pare că al treilea război mondial e pe cale să înceapă. Spun eu. Tu ce mai faci?
-- Îl ajutam pe tata cu antrenamentele pentru haită. Spune ea.
-- Alpha e aici? O întreb surprinsă pe Edena.
-- Da. Spune ea. Alpha Malakai a trebuit să se alieze cu haita lui că să o poată învinge pe Lauren, vrăjitoarea.
-- Gata, hai. Spune Malakai. Trebuie să te antrenezi și tu.
-- Bine. Spun eu. Liam e pe aici? Întreb curioasă.
-- Da, spune Edena. E acolo. Si imi arata cu degetul spre el.
Merg spre Liam în grabă că să-l întreb ce naiba se întâmplă aici.
-- Hei frate. Spun eu. Ce e cu toată agitația asta?
-- Hei. Spune el. Tot ce stiu e că azi de dimineață haita Moon a primit o vizită de la o vrăjitoare foarte puternică, și că ea le-a declarat război spunându-le să se pregătească, deoarece sfârșitul e aproape.
-- Hai să alergăm și o să vorbim mai multe. Spun eu.
Începem să alergăm spre pădure. Cine naiba e vrăjitoarea asta și ce dracu vrea de la noi?
Mai mergem puțin și auzim pe cineva care striga după ajutor. Era Edena.
Fug cu Liam în direcția în care se aude sunetul și o văd pe Edena plângând, iar în fața ei era Caleb, care voia să atace o femeie ciudată.
-- Caleb, stai dracu jos. Spune Edena nervoasă.
-- Cine ești? O întreabă Caleb pe femeia din fața lui.
-- Cel mai mare coșmar al tău, draguțule. Spune aceasta rânjind, apoi uitându-se la mine și Liam, care eram la vreo 10 metri în spatele Edenei.
Simt cum îmi iau zborul și ajung într-un copac.
Mă ridic încet și mă îndrept spre Liam care leșinase.-- Liam, trezește-te. Spun eu trăgând de el.
-- Ce vrei de la noi? O întreabă Caleb pe femeie.
-- De la voi nu vreau nimic. Spune femeia. Am nevoie doar de prietenul ei. Și arată cu degetul spre Edena.
-- Ce vrei de la el? Întreabă Edena, ochii ei schimbându-și culoarea.
Femeia nu răspunde.
-- Ce vrei de la Lucifer? O întreabă din nou Edena ridicându-se de pe jos.
-- Lucifer. Spune femeia. El trebuie să fie stăpânul Iadului. Spune aceasta uitându-se cu superioritate la noi. Nu înțelegeți? Cine și-ar numi fiul Lucifer dacă nu ar avea un motiv?
-- Ce vrei să spui? O întreb eu.
-- Off. Sunteți cam grei de cap. Spune aceasta enervându-se. Eu sunt Lauren, o vrăjitoare foarte puternică și mama lui Lucifer.
CITEȘTI
Love Of A Werewolf
WerewolfEa e Thea Lockwood. O fată de 16 ani, cu părul șaten deschis și ochii albaștri. E o persoană cu un suflet mare, doar cu cine merită. Viața ei s-a schimbat atunci când părinții ei au fost uciși, cu sânge rece, într-o luptă cu o haită mai puternică, a...