"bye mum, dad..hati-hati kamu drive balik aa"
Sy tunggu kereta dadi gerak baru sy naik rumah mau kemas barang. First day balik kk setelah sekian lama sebab baru dapat keja sini. Nasib baik ngam2 students yang stay sini dulu cuti sem jadi keluar la sudah dorg..
Beautiful girls all over the world~~
Bunyi hp sy, si Jane call
"hi girl..wanna make a housewarming party tonight?byk ni ensemboy buli bawa p sna"-Jane
Sambil ketawa-ketawa lagi dia becakap..macam happy betul tu..
"urmm..I dont think so..im so tired la jane"
"hurmm..r u sure darling?we can hve some fun bah"-jane
"yup im sure..lagipun bisuk mau lapor diri d opis awal pagi bah..tkt nti lambat bngun ka apa"
"yalah yalah..next time ja la"-jane
Terus dia off..merajuk kali..biarla si jane tu.. Dekat jm10 baru siap mengemas..menyesal juga tidak suruh si jane p sini..lapar tapi malas makam..siap mandi dengan iron baju terus tidur..
*****
First day keja semangat pula sy bangun awal..pakai kemeja dgn skirt paras lutut and blezer..mekap sikit n siap..
"hello ms..gud morning..bole tanya d mana mau lapor diri?"
"ms.Audrey Kimberly?"-receptionist
Sy angguk terus dia suruh ikut dia..besar ni office bole tahan juga..mcm style2 office dalam drama korea tu..excited pula sy..
"luna,ni miss audrey mau lapor diri"-receptionist
Si luna tengok sy atas bawa pastu dia jeling smbil ketuk pintu..wtff?ini pmpn kenapa jeling2..bagus kalau lawa sangat..bikin menyampah..
"ian,pkeja baru sampai sudah..ko lisa apa lagi ko tunggu sana balik la p dpn kaunter ko"-luna
Wth??tidak senang sudah hati sy nampak gaya luna ni macam sy dapat rasa suasana yang tidak siok d sini..
-IAN FRANKLIN JOHNSON-
Nama kena lekat sana pintu.harap2 peramah la ni boss..baru sy mau p ketuk pintu si luna tarik tgn sy..
"ko jangan minta puji sma bos aa..sy ni bakal tunang dia"-luna
Sempat pula dia warning sy..memang gila ni pmpn..sy datang mau kerja pula bkn mengurat..tapi sy angguk ja malas mau layan tu fox.
"hello bos,sy datang mau lapor diri"
Stuck sy sekejap tengok dia.. omo omo!! Hensemnya~~ ada iras2 muka chris hemswort😍
Sayangnya mau btunang sudah tapi muka punya lah garangg..macam singa pun ada..
"emm..u go out..I want to brief her"-ian
YOU ARE READING
FINDING BLISS
RomanceWhat would you do if you fall in love with a wrong person? What if the person you choose to love give u a hard times?Thats what happen to Kimberly..she moved on but FATE brought her back to her dark past which she hate the most..However, she believe...