"Bu da ne?" Annem kapı da şaşkın, bir o kadar da sinirli bir şekilde bir bana bir de Justin'e bakarken, şoktan konuşamıyordum.
Justin, oturduğu yerden kalkıp tereddütle anneme bir iki adım attı.
"Açıklayabiliriz, Bayan Teefy."
"Selena ben, sen psikoloğunla yiyiş diye mi bu kadar parayı bulup harcıyorum?" Annemin ses tonu artarken, birden haklı olduğunu düşündüm.
Evet, haklıydı.
Ne diyeceğimi bilmiyordum. Annem böyle konular da, yaşadığım olaydan beridir çok hassastı.
"Anne," Annem susmam için elini kaldırdığında, gözlerimi zemine indirip fayans çizgilerini inceledim.
"Bir daha, asla. Hiçbir şekilde bu adamla görüşmüyorsun. Anlaşıldı mı?" Başımı salladım, annemin tersini biliyordum.
"Git evimden. Bir daha asla görünme. Bak seni uyarıyorum, asla seni görmeyeyim." Justin hiçbir şey söylemeden evden çıktığında, şaşırmıştım. En azından tek bir şey söylemesi gerekiyordu.
Sikik bir psikolog tarafından kullanılmıştım.
Beni iyileştirmeye çalışmamıştı, beni güzel bulduğu için zevkiyle uğraşmıştı.
Ve ben ondan başka birine normal davranamıyordum. Sadece Justin'in hareketleri kriz geçirtmiyordu.
"Ne yaptığının farkında mısın sen?" Justin evden gittiğinde, annem bana döndü ve üzüntüyle konuştu.
"Anne, özür dilerim." Annem bana yaklaşıp bileklerimi sertçe tuttuğunda, daha fazla ağlamaya başladım. İçimde büyük bir sıkıntı balonu vardı ve büyüyordu.
"O geceden sonra, senin çığlıklarını ve hıçkırıklarını duyup en az senin kadar üzülen kimdi sanıyorsun? Ben tekrar senin ağlamana dayanamam!" Hıçkırmaya başladığımda, annemin tüm sertliğini bozup ağlamaya başladığını fark ettim.
Kollarımı onun bedenine sardım ve ne zamandır yapmak istediğim şeyi yaptım. Bağırarak ağlamak.
Anneme sarılmaya ihtiyacım vardı. Birkaç haftadır anne kokusunu özlemiştim, anneme olan tüm özlemimi giderecektim.
Bir anne kızın yapması gerektiği gibi davranacaktım. Onunla ağlayacak, onunla gülecektim. O benim annemdi.
"Böyle konular da sana karşı, senin için çok hassasım Selena. Biraz önce çoğu kızın yapmış olduğu şeyi yaptın, belki bu normal. Ama benim için değil, anlıyor musun? Eğer tekrar kötü bir şey yaşarsan ben dayanamam."
"Özür dilerim anne. Hiçbir şey söylemeden gittiğinde, beni kullandığını anladım. Bunun farkına varmamı sağladın. Beni iyileştirmeye çalışmadı, tek yaptığı şey beni kendi zevki için kullanmaktı."
Annem beni hafifçe itip drama bir son verirken, göz yaşlarımı sildim. Gözlerim ölümüne acıyordu, zaten dinlenmem gerekiyordu.
"Git yat uyu. Şirketten eve bir sürü iş getirdim, sabaha kadar evrak içinde boğulacağım. Sabah görüşürüz, iyi geceler."
"İyi geceler anne." Anneme gülümseyip odama giderken, seslenmesiyle durdum.
"Selena, onunla bir daha görüşme." Tepki vermeyip odama ilerledim.
Tek yapmak istediğim hiçbir şey düşünmeyip uyumaktı.
-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Psikolog | jb.sg
FanfictionSelena'nın daha çok küçükken yaşadığı ve şu anda hatırlayamadığı şeyler yüzünden erkeklere yaklaşamama hastalığı vardı. Ve evet, tek ailesi olan annesi, onu alışabilmesi için erkek bir psikoloğa gönderiyordu. Ama nereden bilebilirdi ki psikoloğun Se...