Yağmurdann😉
"Ne oluyor lan burda kim bu piçç "diye bağırdı sevgili ablam. Hızlıca kalktım. Kalkarken de öküze tokat attım. Ama o kalkmıyordu. Mal işte. Kolunu ensesine attı. "İyiydi böyle"dedi.
"Topraak!! Lan senin ne işin var kardeşimin yanında manda?"
Aa demek adı toprak. Güzelmiş. Arkadaşlar siz bana bakmayın ben şuan sarhoş gibiyim. Hala gelemedim kendime o nasıl bir öpmedir be kalbim durcaktı. Güzeldi ama kabul et... he he iç ses. Mal ya ben ne diyorum. Ayla kolumu çimdikleyince ona döndüm. " ne oluyor burda. Ne yapıyordunuz lan orda?"dedi.
"Gördüğün gibi değildi"dedim çekinerek. Aa Alpte burdaymış. Hoşgeldin yavruuu. Ne diyom la ben! Beyin eror. Ama sizide öyle biri öpse böyle yerdiniz kafayı. Alya alayla güldü "hadi yaa"dedi çok sinirliydi "bana bak Yağmur seni buraya gömerim neyin bu çocuk senin ne işin olur bunun gibilerle hani Ülkü?"dedi. Ne demek bu ya bana bu kadar mı güvenmiyor.
"Yazık çok yazık Alya. Bu kadar mı güvenmiyorsun bana. Çok yazık. Bu Allahın belası saçıma dokundu bnde onu ittim bana tutunmaya çalılştı. Sonra onun üstüne düştüm. Kalkacakkende beni öptü"dedim ve gözümden bşr damla yaz düştü hızlıca çantamı alıp kafeden çıktım. Şu an ayağımdaki topuklulara aldırmadan koluyorum taksi görünce durdurdum. Hemen arabaya atladım ve yolu tarif ettim.*****
Şu an evdeyim. Kitap okuyorum. Telefonumda sessizde ohh. Arasın arasın kudursunlar... Alya zaten şimdi eve hayatta gelmez. Alp onunla birliktedir. Neyse ya banane hiçte umrumda değiller. Hiç merak etmiyorum şu an nr yaptıklarını (!) Acaba üzülüyormu falan hiç demiyorum. Çünkü banane. Ben hem düşünür hem kitap okurken bir tıkırtı geldi. Ananın. Bir daha geldi biri yürüyordu sanki. Sesler gittikçe yaklaşıyordu. Hemen çekmecedeki silahımı alıp kapının arkasına geçtim. İyiki biraz arka sokaklar izlemişim. Bak işe yaradı şimdi. Kapı açıldı. Şu an varya korkudan altıma etcem yeminle ya. İçeriye uzun boylu hafif sarılın biri girdi. Tam arkasını dönecekken silahın alt kısmını omzuna geçirdim. "Ahhhh ananı sa- ne yaptın kızım ya!"
"Ayyy oha senmiydin? Yaa iyi misin?"ya bu Topraktı işte. Hani şu çok yakışıklı olan. E ne işi var ki burda. "Çok çok ağrıyo. Bir de bana hayvan diyorsun"dedi acı ile "pardon?! Dua et ağrın var yoksa seni burd-""Ahhhh lan çok fena ağrıyor. A. Ateşi, Ateşi ara"dedi nefes nefese.
"O kim nerden biliyim numarasını?"
"Cebimden telefonu al."dedi hemen kafa sallayıp elimi cebine soktum. Erkeksi bir hırıltı çıkardı ne oluyo lan sanırsın ne yapıyo. Tövbe çok tövbe. Bu cebinde değildi hemen elimi diğer cebine soktum. Yine garip bir ses çıkardı "çavuşun selamı var. Huylandırmışsın"dedi gülmeye çalışırken. abi çavuş kim? Niye bütün deliler beni buluyor.
"Çavuş kim ya beni ner- Allah senin belanı versin tamam mı? İğrençsin ya." Ya şurda biryerlere yerin dibi olcaktı ben oraya gidiyim bir daha hiç çıkmayayım. Şu an kırmızının elli tonunu muhteşem yüzümde sergiliyorum. "Başka zaman utanırsın hadi ara bak valla kaldım böyle çok ağrıyor. "Dedi hemen açtım şifreside yoktu. Rehpere girdim. Ona bu ne be kadınlar hamamı gibi rehber her isim var. Kız Hüsniye bile var. "Ne diye kayıtlı bu. "
"Ateş.diye ne diye kayıtlı olabilir"dedi. Hemen Ateşi aradım. Hoparlörle aldım."Ne var göt beyinli.
-şe.. şey ben Yağmur. Toprağın biraz ağrısı var gelebilir misiniz?
Ne oldu gene?
-ben onu hırsız sanınca biraz omzuna vurmuş olabilirim. Ama çok ağrısı varmış. Hemen gelin!!
Tamam konum at." Ne kaba şey bu be. Konum attım. Toprağa baktığımda terlediğini gördüm. Of ya o kadar çok mu ağrıyordu. "Çok mu ağrıyor?"
"Yani biraz. Ama şunu söyliyim. Belki ölürüm""Ayy deme öyle Allah korusun"dedim güldü.
"Dudaklarının tadı ıhmmmmm çok çok güzel."diyip dudağını yaladı. Bnde gözlerimi devirdim. Ben elime peçete almış onun alnındaki terleri silerken o gerçekten çok kötü görünüyordu. Ya lütfen bir şey olmasın... üzerine eğilmişken. Beni belimden turup kendine çekti. "Ya ne yapıyorsun?"
Derken yine çok yakındık. Kapı hızlıca açıldı. "Oha lan eve mi attın çocuğu"diyeb sevgili ablamın sesiyle bir kez daha şansıma lanetler okudum.
Hemen ayağa kalktım. "Abla ...Toprak ...şey... omzu ...çok kötü ağrıyor." O sırada kapıdan Ateş girdi. Alya bir an arkasını döndü ve göz göze geldiler. Bir süre sonra Ablam gözlerini kaçırdı. Ateşte Toprağın yanına gitti. "Ne oldu?" Dedi sert bir sesle bnde herşeyi anlattım. Şimdi ise Ateş Toprağı hastaneye götürüyor. Bnde gitmek istiyorum ama sevgili ablam izin vermiyor. "Yağmur hayır dedim. Ben gidicem gelirim yarım saate şu telefonunu yanında tut. Gelince konuşucaz. "Dedi ve beni evde bırakıp Ateşlerin yanına gitti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Peşimdeki Mafya
ChickLitSoğuk kanlı, aşka inanmayan, her kız gibi cıvıl cıvıl olmayan, hayata toz pembe bakmayan, gerçeklerle yaşayan bir kız... Herşeyden çok çabuk etkilenen, hayatından kardeşinden başka kimseye güvenmeyen, kendinden emin, aşktan nefret eden, hayal ku...