Medya Kızların evi
Yavaş ve temkinli adımlarla depoya girdim. İçerden Yağmurun sesi geliyordu. Biraz dinledim. "Ya bak bu ayakkabının topuğunu hiç istemediğin yerlerde görebilirsin. Bak öldürürüm seni. Hayvan heriff beni kaçırınca ne olacak sandın? Beni kurtaracaklar ve senide buraya gömecekler. Şerefsiz. Öküz, manda ,geri beyin, orangutan,sıçmık. Allah senin belanı versin. Geber inşallah. Bu iplerden bir kurtulayım. Seni varya mahvedicen. Köpek suratlı öküz. Maymun kulağı Lanet!"diye bağırıyordu. Duydujlarım gülmeme sebep oldu ama duyduğum o sert ses adeta tüylerimi ürpertti. "Ablacığın gelince seni bırakıcaz zaten. Ama çok konuşmamanı öneririm. "Dedi bu nebiçim ses be kardeşim. O sırada kapı açıldı. Ben görünce hemen başını eğip hızlıca yanımdan geçti. Allahım ya ne salaklar var zaten kapkaranlık nereni göriyim. Çok meraklıyım. Ama parfümğne bayıldım şerefsizcik diye geçirdim içimden. Hemen içeri girdim. Beni gören 50-55 yaşlarında olan bir adam bana yaklaştı"oooo hoşgeldin Aylacım"dedi. "ALYA"Dedim düzelterek sonra ona döndüm. "Beni aklınca tehdit eden ve beni korkutmaya çalışan pezevenk sendin demek" dedim. Bana yaklaştı. "Gerçekten güzel kızmışsın"dedi ve saçlarıma dokunmak istedi. Kafamı geri çektim. "Eline koluna hakim ol! Benden ne istiyorsun he. Ailemi herşeyimi aldın benden ama bak yıkılmadım hala ayaktayım. Allah'ın belası pislik ne istiyorsun benden ve kardeşimden. Hayatımızın içine ettiğin yetmedi mi?"diye bağırdım.
"Ses konusunda Hilal'e çekmişssiniz o da böyle çemkirirdi sürekli"diyip güldü. "O pis ağzına annemin adını alma şerefsiz. Şimdi söyle bnden ne istiyorsun?!"dedim. Şu anki cesaretimin nerden geldiğini inanın bilmiyorum. Ama korkuyor görünmek istemiyorum. "Bana bağırmanı önermem güzellik sana burda neler yapabileceğimi hayal bile edemezsin"dedi.
"İşte sende sadece HAYAL! edersin. Bana hiçbir şey yapamazsın bu saçma tehditlerinle kendinden güçsüz gördüklerini ve senin gibi ŞEREFSİZLERİ kandırırsın. Ama sana birşey diyim mi bay şeref yoksunu BEN SENİN SANDIĞINDAN DAHA GÜÇLÜYÜM. HER ANLAMDA. SENİN BENİMLE UĞRAŞMAYA OLMAYAN AKLIN YETMEZ" dedim. Gözlerinden biran şaşkınlık geçti çünkü kesinlikle böyle bir şey beklemiyordu. "Kardeşini bırakıcaz ama sen bizimle kalıcaksın kabul mu?" Alaylı bir gülüş sergiledim sonraysa silah sesleri duyulmaya başladı. Tam yere eğilmiştim ki. Önümdeki manda kılıklı sol omzundan vurulup yere düştü. Arkama baktığımda Alp'i gördüm hızlıca yanıma gelip bana sarıldı. "Korltun mu, sana birşey yaptılar mı?"dedi.
"Y..yok tamam sakin ol birşey olmadı. "Dedim ve birlikte Yağmurun yanına ilerledik. "İyi misin bez bebek"diye dalga geçtim. "Kız sende ne dil varmış erkek fa-"diyecekken ağzını kapattım. "Şunu söyleme kızım anlamıuor musun?"dedim. Güldü sonra ellerini falan çözdük.******
Eve gelirken herşeyi yağmura anlattık. Eve gelince Alp'i içeri davet ettik. Evdede biraz konu üzerine konuştuk. Zaten Yağmurluk bir şey yok o sadece daha dikkatli olacak. Şimdi de Alp'i gönderdik. Odalarımıza geçtik. Kıyafetlerimi değiştirdim. Su yeşili şortlu pijama tulumumu giydim. Yatağa uzandım ama hiç uyukum yok. Tam telefonumu alacakken kapı açıldı. Ve yağmur. "Ünsanlar kapıyı tıklatıp girer"dedim. "Yabancı insanlar öyle yapar"dedi. Gülümsedim. Yatağın önünde ayakta durup bana bakıyordu
Bu birlikte uyuyalım mı? Demekti. "Gel bakalım gel"dedim ve ona da yer açtım. Hemen sarıldı bana bnde kafamı onun göğsüne koydum. "Abla ben diyorum ki Narin teyzeler de burda kalsın baksana ev bomboş"dedi. Sesi sonlara doğru titremişti. "Tamam söyleyelim"dedim. Kafamı göğsünden kadıracakken beni engelledi. "Dur şurda iki dakka"dedi ve saçlarımla oynamaya başladı. "Şu Alp ne iş?"dedi aslında buraya gelme amacı tamamen buydu. "Ne iş olucak Yağmur. Eray amcanın oğlu senin abin benim arkadaşım" dedim. Güldü"Arkadaş??"dedi ima ile. "Evet arkadaş"dedim. Tam ağzını açacakken. "Bak saçma sapan konuşma tamam mı ben onu senin ima etmeye çalıştığın gibi görmüyorum. Benim kardeşim gibi"dedim sesimin tonundan anlamış olacakki sustu. Ve sizde buna inandınız. O susar mı be Allah bir dil vermiş. Gerisini koyvermiş. "Ama o sana o gözle bakmıyor bence"dedi.
"Yağmur tek kelime daha edersen nefes alma organını alırım elinden. Yani telefonunu"dedim ve ondan sonra sustu. Keşke daha önce aklıma gelseydi. Biraz Alp'i düşündüm. Ve aklıma hiç bir şey gelmedi. Arkadaş işte. Abartamaya gerek yok. Benim hayatımda bir erkeğe de yer yok...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Peşimdeki Mafya
Chick-LitSoğuk kanlı, aşka inanmayan, her kız gibi cıvıl cıvıl olmayan, hayata toz pembe bakmayan, gerçeklerle yaşayan bir kız... Herşeyden çok çabuk etkilenen, hayatından kardeşinden başka kimseye güvenmeyen, kendinden emin, aşktan nefret eden, hayal ku...