Ateşten
Oha lan kız evet diyecek. Sikerim. Fena sikerim evlenemez ulannn!! Hızlıca nikah masasının önüne gittim. Silahımı belimden çıkarıp elime aldım. Masanın önünde durdum. Alyanın bakışları beni buldu. Gözlerindeki parıldamayı gördüğüme yemin edebilirim hatta ettim. Senin gözünü yerim ben beee! "Ne oluyor lan burda?"dedim gür sesimle...
Alyanın yanına gidip elinden tutup onu kaldırdım. Amcası benim önüme geçip Alya yı bnden almaya çalıştı ama bn Alyanı biraz arka tarafıma çektim. "Kimsin lan sen? Bırak kızı soytarı"dedi amcası.
"Benmiyim soytarı"diyip sinirle güldüm aınra birden ciddileşim konuştum. "Ben Ateş Karabulut"dedim soy ismimi bastırarak. Adam bir kaldı öyle herkes bize bakarken. O Alyayla evleneceğini sanan piç konuştuu" bırak lan kızı. Ateş mateş bizi bağlamaz evlenicez biz buraya gel Alya! "Dedi. O az önce Alyaya emir mi vermişti. Sikerim lan bn bunu. Alya elimi sıktı "bana bak lan ağzını topla sıçarım ağzına senin "dedim ve Alyayı alıp çıkışa gidecekken o çocuk Alyamın elini tuttup engelledi. Lan sen kimsin?
"Çek lan elini orospu çocuğu !" Dedim ve bir yumruk geçirdim. Hemen düştü zaten. Alya şaşırmış olanları izlerken birden onu kucağıma alıp ilerlemeye başladım "madem düğünden kız kaçırıyorum herşey usulune göre olsun"dedim ve güldüm.
"Kaçır beni Ateş Karabuluut"diye bağırdı. Elindeki aptal çiçeğide arkasına fırlattı. Arabanın yanına gelince onu indirdim.
Birden bana sarıldı. "Ateş ben çok teşekkür ederim."dedi ve daha çok sarıldı. Bnde kollarımı beline doladım. Kafasını boynuma soktu. Biraz sonra bir ıslaklık hissettim.
"Ne oldu?"dedim onu kensimden uzaklaştırarak.
"İyiki varsın Ateş ben ailemden sonra çok... çok yalnızdım işte. İyiki varsın!"diyip tekrar sarıldı. Bnde hemen sarıldım " Sende güzelim, sende iyiki varsın"dedim. Biz böyle gayet mutluyken bir adet lanet olası ses duyduk. "Oha lan ne yağıyorsunuz beni de geçtin be Ateşşşşşş" dedi şş ye baskı yaparak. Alya boynumda olan ellerini biraz gevşetip göz yaşlarını sildi. Sonra ayrıldı. Hemen gidip Yağmura sarıldı...
"Ağlama Yağmur tamam geçti!"dedi çünkü yarım saattir aralıksız ağlıyordu bizde ayaktaydık tabii. Toprağın yanına gidip kızların duymayacaüı şekilde konuştum "şu Yağmuru al götür yaa hadi zır zır sabahtan beri"dedim bıkmış bir edayla.
Kafa sallayıp Yağmurlara yaklaştı"ya neden ağlıyorsunuz ki birliktesiniz işte"dedi. Zeki çocuk(!) Alya Yağmurdan ayrılıp Toprağa okkalı bir tokat yapıştırdı. Toprağın auratı yana düştü. "Bu kardeşimi kucağına aldığın içindi pislik"dedi iğrenircesine. Toprak ofladı ve "yaa pardonda onu Ateş istedi"dedi. Alya direk bana bakınca bnde havaya falan bakmaya başladım. Sonra bana bakarken güldüğünü hissettim. "O affedildi. "Dedi sessizce. "İyi ozmn bn Yağmuru alıp gezicem sizde-biraz düşündü- ne bok yerseniz yiyin banane abii!"diyip yağmurla arabaya bindi. Alya işe birlikte kaldık. O parmaklarıyla oynuyordu. "Ee ne yapalım?"dedim..."Konuşalım Ateş"dedi kesin bir dille. "Tamam o halde dün gittiğimiz yere gidelimm"dedim ve arabanın kapısı açıp onun binmesini bkledim. Evet yanlış okumadınız bunu. Ben Mafyaların en Güçlüsü olan Ateş Karabulut yaptıı. Sakin olun.
Alya binince bnde bindim ve arabayı huzura sürdüm...
****
Burası gerçekten çok güzel ve huzur veren bir yerdi. E Alyanın da burda olması güzelliğe güzellik katıyordu. Yolda hiç konuşmamıştık. Bu sırada bnde düşünmüştüm. Alya yı kısa sürede gerçekten fazla önemsemeye başlamıştım. Hatta bu basit bir önemsemeyi de geçmişti. Ondan hoşlanıyordum ne hoşlanması bee ben baya baya vurulmuşum bu asi kıza... Abi bakışları gülümsemesi herşeyi beni çok mutlu ediyor...
Şimdi ise arabadan inip geçen ki yere yürümeye başladık. Alyanın elini tutuyordum şu an! Çünkü elbisesinden dolayı zor yürüyordu bnde gardım ediyordumm..Abii minicik yumuşacık elleri vardı. Benim ellerimin yanında gerçekten hem çok küçük hemde ince duruyordu. Çaktırmadan ellerimize baktığımda çok güzel durduklarını gördüm. İçimde şu ana kadar hiç.hissetmediğim şeyler vardı... İlk defa böyle.bir Ateş görmüştüm... Gölün kenarına yine eski yerimize oturduk. Alya bana baktı. Sonra elleri saçlarına gidip. Saçlarındaki sade topuzu açtı. Birden çok heyecanlandım. Bu sert prensesi ilk defa salık saçla görecektim. Saçlarını açtı ve havalandırdı sonra doğal halimde bıraktı saçları hafif dalgalıydı gerçekten çok güzel bir kızdı... "Ateş beni neden kaçırma gereği duydun lütfen bana dürüst cevap ver inan üzülmem?"dedim.
Derin bir nefes aldım. Artık söyleyecektim. Bu yaptığım gerçekten çok yanlıştı ama daha fazla içimde tutamazdım.
"Ben... Bilmiyorum Alya bana ne yaptığını inan bnde bilmiyorum ama emin olabilirsin ki, ilk defa böylesine derin böylesine güzel hissediyorum"dedim.
Alya söylediklerim karşısında biraz şaşırdı.
"Peki sen söyle neden bana söylemedin?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Peşimdeki Mafya
ChickLitSoğuk kanlı, aşka inanmayan, her kız gibi cıvıl cıvıl olmayan, hayata toz pembe bakmayan, gerçeklerle yaşayan bir kız... Herşeyden çok çabuk etkilenen, hayatından kardeşinden başka kimseye güvenmeyen, kendinden emin, aşktan nefret eden, hayal ku...