Maik :
ik zit thuis op de bak met de afstandsbediening in mijn handen . elke keer van zender te veranderen tot ik iets leuks vind op tv . terwijl mijn vader op de grot ligt en naar het plafon is aan het staren . dat doet hij wel vaak . toen kwam Brat op de bank zitten naast mij ' heey wat ban je aan het doen ' vroeg hij . ik grinnik en antwoorden zonder naar hem te kijken . ' ik ben aan het kijken of ik iets leuks vind op tv . hij pakten de afstandsbediening van mijn handen en dee rugby ' dit is wel leuk de blauwe wolven tegen de dietels PS ik weet niet of deeze tiems wel bestaan . de blauwe wolven worden af gemaakt ' zegt hij lachend . ik keek even naar hem en dan keek ik terug naar de tv . na en paar uurtjes naar de wedstrijd te kijken was hij voor bij de dietels hebben gewone . toen roep den mijn moeder ' aan tafel het eten is klaar !' ik en Brat staan op en stap en naar de eet tafel en gingen zitten toen riep ze nog harder ' ETEN OF ANDER GAAN JULLIE MET EEN LEGE MAAG NAAR BET ' . nog steeds kwam er niemand . mijn moeder zuchten en schudden met haar hooft . mam laat mij maar zij Brat ' OMG JUSTIN BIEBER IS HIER IN ONS HUIS ' . we hoorden voet stappen van de trap af gaan mama lachten ik en Brat ook . ' is Justin bieber hier ' zij Sara heel blij met Mendy achter haar bijna huilend door de blij schap . ' nee maar het eten wel dus zitten . de gezichten van Sara en Mendy verander in droevige gezichten zuchtend gingen ze zitten . nu nog Jak en Rub toen riep ik ' KIJK KAPTEN AMERIKA EN THOR ZIJN HIER OOK ' het was even stil . maar na ongeveer 10 seconden zag je ze super snel lopen ' egt waar ' zij Rub super blij met jak achter zich . ' nergens ga zitten ' zij ik ze gingen rustig zitten . we keken allemaal naar papa die nogsteets ligden en naar het plafon staarden.' zal hij op staan als we bief stuk bij zijn neus hauwen ' zij Mandy met een vragende gezicht . ik keek naar haar ' je kunt het proberen ' zij ik . Mendy keek blij naar mama mama keek naar haar en haar gezicht zij al genoeg nee dus . Medy keek naar haar bord mama ging zitten toen begonnen we te eten . na ongeveer 15 minuten keek mijn moeder naar me . ' wat is er ' vroeg ik mijn moeder zij ' ik heb je ingeschreven voor een nieuwe school ' zegt ze super snel . ik schrok super hart ' WAT '
YOU ARE READING
Voor Altijd Samen Wat Dan Ook
Teen FictionMaik is een jongen van 19 jaar. hij heeft 4 broers Brat van 22 ' jak van 14 en Rub van 7 en Snart van 3 en 2 zusters Sara van 12 en Mendy van 10 . Maik heeft ook een moeder en een vader zijn vader werkt niet . zijn vader Mark is druks verslaaf...