Naamloos deel 13

1 0 0
                                    

het is al 23:45 ik zit nog steeds voor de tv te zitten de rest is gaan slapen behalve ik,pap en en Brat . Brat en pap zijn naar ergens ge gaan maar ik wouw niet mee .  ' hoe kan ik in een nacht al een vrindinetje hebben ?' . ik zat nog een film te kijken als de film klaar is doe ik de tv uit als ik naar de klok kijk is het al laat 01:30 staat er op . ik zucht even maar sta dan op ik doe de lichten uit en ga dan de trap op . als ik in mijn kamer ben ga ik in bet liggen ik ben van die mensen die als ze uit school zijn ze hun pyjama direct  aan doen . als ik in bet lig val ik direct in slaap . rustig doe ik mijn ogen open door de zon die tegen me schijnt . ik neem even diep adem in en adem dan uit . ik strek mijn armen ook nog en vrijaf dan in mijn ogen . ' hoe laat is het eigenlijke ?' vraag ik me zelf als ik naast me kijk op de weker is het al 09:45 even dek ik na ' welke dag is het ?' vraag ik weer . dan denk ik weer 'oke gisteren was het zondag dan is het vandaag ' dan schtik ik even ' DAN IS HET VANDAAG MANDAG ' ik spring uit bed en vlieg naar mijn klerenkast snel pak ik een zwarte broek en een witte t -shirt  . snel vlieg ik naar de keuken en pak een appel ik doe snel mijn schoenen aan en vlieg dan het huis uit . als ik de hek zie twijfel  ik even maar doe het toch . in plaats om mijn kaartje te laten zien klim ik over het hek en loop dan verder . ik spurt zo snel mogelijk naar school . als ik aan ben gekomen stap ik snel naar mijn les . als ik voor de deur sta adem ik even diep in en uit dan doe ik de deur open . ik zie direct 30 paar ogen op me als ik rond kijk zie ik dat alle meisjes naar me kijken of begin te gigellen of hun haar rond hun vinger draaien of heel root te worden ik kijk goed rond en zie Jody heel hart haar hand op haar hoofd slagen . al ze terug naar me kijkt kijk ik haar vragend aan ze wijst met haar pen naar men buik  . als ik naar mijn buik kijk zie ik dat mijn t- shirt half naar boven is  en daar door je een beetje van mijn six pak ziet het is zeker tijdens het lopen naar boven ge gaan . snel doe ik hem naar beneden ' en meneer minstent waar was jij deze ochtend?'  ik kan moeilijk zegen in mijn bed dus zeg ik ' mijn weker is niet ge gaan ' de man kijk geÏriteert naar me ' oke ga maar een briefje vragen en ga dan naast Jody zitten oke ' ik knik en stap dan weer weg . ik ging mijn briefje halen en kom dan terug naar het lokaal. ik geef het briefje naar de leerkracht en ga dan naast Jody zitten . ' waar was jij deze ochtend egt ?' ik kijk haar aan ' ik zij toch dat mijn wekker niet ging ' ze trekt een wenkbrauw naar boven maar knikt dan . na een lange les gaat de bel eindelijk zo snel mogelijk ruim ik mijn spullen op . ' wacht ' hoor ik Jody zegen ik zucht en kijk haar dan aan ze doet haar spullen op haar gemak in haar tas . als ze eindelijk klaar is stappen we naar onze kluisjes . we pakken onze boeken en gaan dan naar de aula . als we in de rij staan om ons eten te pakken  onder tussen praten we even . ' dat is dan 5 euro ' zegt de kantine vrouw als Jody wilt betalen stop ik haar ' ik ga wel betalen oke '  ' oo maar dat hoeft egt ....' ik verstoor haar zin ' nee ik ga betalen  . ze lacht en schuift dan weg . net als ik het briefje van tien aan de vrouw wil geven word ik heel hart geduwd ' kijk toch eens uit pusy ' hoor ik een jonge zegen . ik sta op en zeg ' wtf jij was de ene die mij duwden wat kom je praten ' . de jonge stopt met stappen en draait zich naar me om . hij heeft een zwarte geschuurde broek aan en een strakke witte t-shirt  hij heeft timberlans aan hij heeft zijn donker blonde haar in model gezet en zijn rechter arm is helle maal ge tatweert  hij heeft ook een zwarte zone bril aan . ' wat zij je ' zegt hij ?' en komt voor me staan  . ik steek mijn hooft uit en kijk hem aan ' je hebt me wel ge hoort doe niet alsof '  hij lacht sarcastisch ' ik wil het nog een keer horen ' zegt hij uit dagend ' ik zij jij was de ene die tegen mij liep ' hij lacht weer sarcastisch . in een bliksem snelle beweging maakt hij een vuist en wilt hem in mijn buik slaan . ' wacht ! ' Jody komt voor me staan en houdt zijn hand net een paar centimeters van haar buik ' niet doen ' zegt ze zacht dan zegt ze nog ' plies ' zegt ze bijna niet verstaan baar .


pov Jody

nu gaat Jody praten

ik kijk hem smekend aan het werk uit eindelijk hij maakt van zijn vuist een losse hand en legt hem dan op mijn buik  rilingen gaan door mijn helle lichaam . ik zie nochsteets woede in zien ogen alsof hij mij  aan de kant wilt duwen en dan Maik voor mijn ogen wil slaan . ik haal zijn hand weg en leg hem rustig naast hem . hij kijkt me nu slap aan alsof hij verslagen is maar dat verandert snel naar een dodelijke blik . hij kijkt achter me naar Maik . ' jou zal ik nog pakken ' zegt hij woedend  hij kijkt me nog een laatste keer aan en stap dan weg met zijn groepje  . bijna iedereen zag net wat er is ge beurt ik blijf hem aan kijken tot hij uit het zegt is . dan draai ik me naar Maik ' alles oke ' hij kijk me verwart aan ' waarom zeg je dat jij was de ene die voor mij stond heeft hij je geraakt is alles oke ' hij legt zijn  handen op mijn  schouders en kijkt me dan bezorgt aan . ik grinnik en schud dan mijn hooft ' er is niets alles is oke ' ik kijk naar de vloer en zie dat onze lunch op de grond licht' ik heb denk ik nog iets in mijn rug zak ' . we stappen naar een ronde tafeltje en gaan dan zitten ik doe mijn  boeken tas open en begin te zoeken ' wacht ik heb hier altijd iets zitten aha daar ' ik trek er een midium wit doosje uit en twee sap pakjes . Maik kijkt me vragend aan ik doe het doosje open en er zitten  2 vanille en twee choco muffins ' taraaa ' roep ik . ik zie Maik grinniken  . ik geef hem een vanille en een choco muffin en een sap pakje ik pak de twee andere en het andere pakje . we beginnen te eten ' hoe komt het dat je ineens muffins in je tas hebt . ik slik mijn hap door en zeg ' mijn moeder dee altijd 2 muffins in mijn tas en een sap pakje voor als ik geen geld heb of bootter hamen . maar toen ik zij dat ik een vrind had doet ze er 4 muffins en 2 sap pakjes in mijn tas ' dan neem ik nog een hap van mijn muffin . even is het stil dan zegt Maik iets


' hoe komt het dat die jongen je niet weg duwden ?'

Voor Altijd Samen Wat Dan OokWhere stories live. Discover now