hoofdstuk 12

0 0 0
                                    

als ik rustig mijn ogen open doe voel ik derekt dat er iets mis is ik voel me veeeeeeeeeeeel zwaarder . mijn hooft voelt alsof dat het elk moment kan ontploffen . als ik regt wil zitten doet mijn hooft nog meer pijn ik leg mijn hand op mijn hooft . dan merk ik dat ik ook anders voel ik kijk onder de deken en zie dat ik nog alleen mijn boxers short aan heb . ik kijk  even rond ' he dit is niet mijn kamer '  zeg ik tegen me zelf . als ik naast me kijk schrik ik . ik zie Samara naast me ligen met alleen een bh en een onder groet aan . ' wacht heb ik dat nu egt gedaan ' zeg ik tegen me zelf . ik kijk naar de grond en zie mijn kleren op de grond verspreid dan kijk ik op de klok het is 10:45 . ik doe snel mijn kleren en schoenen aan . dan zie ik dat Samara waker word zij heeft niet zo veel hooft pijn als ik ze zucht even en komt dan regt op zitten . als ze mij ziet glimlacht ze ' hey schat ' zeg ze ik kijk haar vragend aan ' schat ?' vraag ik ' ja schat ' ze stapt uit van haar bet en komt dan mijn richting om . als ze voor me staat geeft ze me een knuffel . ik blijf verstijf ' ga je me niet terug knuffelen ?' vraagt ze  . ik leg rustig mijn handen over haar . dan kijkt ze me aan ' je gaat toch wel blijven ontbijten ?'  ' nee ik moet gaan ' zeg ik terug . ze kijkt even verdrietig maar laat dan los ' oke tot de volgen de keer ' ze geeft me een kus op de wang en stopt dan verder . ik denk even na ' hoe ken dit allemaal  in een nacht gebeurt zijn ? ' vraag ik me zelf af . als ik naar beneden ga zie ik Samara al op een stoel zitten en kornflex eten . al ik bijna uit de deur wil gaan hoor ik Samara iets zegen ' wacht !' ik stop voor de deur  als ik me om draai zie ik Samara naar me stappen . ze legt haar armen oven mijn nek en kust me dan . ' wees voor zichteg oke en kom nog eens lang ' zegt ze ik knik gewoon . dan draai ik me om en ga naar buiten . na ongeveer 30 minuten stappen was ik er eindelijk . ik ga langs de poort en stap dan kappot  naar huis als ik binnen ben slaapt iedereen als ik naar boven ga stop ik met stappen als ik naar een stem hoor . ' en waar was jij vannacht ? ' . ik kijk naast me en zie mijn grote broer daar zitten .  ' bij een vrind ' zeg ik  ' BULCHIT IK ZIE HET ALS JE LIEGT ' zegt hij  . ' oke ik was met een meisje ' dan kijkt hij ge interesseert  ' kom naast me zitten en zeg me alles '  ' maar... ik kon mijn zin niet eindige ' kom naast me  zitten en zeg alles ' zeg hij weer . ik zucht en ga naast hem zitten op de bank . ' sins wanneer ga jij om met 2 meisjes ' zeg hij . ik zucht even ' nee een van hun is gewoon een vrind oke . ik ging gisteren met die andere naar popz en we waren dronken en toen gebeurden je weet wel . de volgende dag warren we ineens een stelletje  ' . mijn broer kijkt  me ineens aan met groote ogen ' wouw ' .



sorry dat deze hoofdstuk zo kort was maar het was 21:18 en ik werd best moe  sorry :(

Voor Altijd Samen Wat Dan OokWhere stories live. Discover now