hoofdstuk 8

1 0 0
                                    

Maik

na een eindje stappen ben ik er popz daar werk ik . ik zie dat er een rij tieners buiten is . i k stap daar naar waar werk nemers nar binnen moeten . ik stap naar binnen en zie bob al staan mijn baas . hij geeft me een schort die ik aan doe en ga dan naar mijn werk plaats . ik ga achter da bar staan . na 2 minuten wachten komt er een jongen naar me ' 2 shots ' ik knikt ik geef hem wat hij vroeg . dat is dan 10 euro de jongen geeft me een brief je van tien en gaat dan weg . ik kuis wat bekers af en zo gaat het dan door . na 2 uur werken komt er even niemand  tot er een bruin harig meisje mat ijs blauwe ogen en een strak rode jurk voor me komt zitten . ik doe gewoon verder met de glazen te wassen en dan te drogen .  een  manhattan zegt ze dan ik knik en maak het drankje klaar . das is dan 8.50 ik leg het glas voor haar . ze knikt en pak dan een 10 uit har tasje .  ik pak het briefje aan en pak dan het wissel geld ik leg het ik leg het op de bar . ze raak rustig mijn hand en pak dan het wissel gel . ik kijk haar aan en zij dat ze een duivelse glim lag zet ze blijft kijken en neemt dan een slok van haar drankje . ' dus wie ben jij ?' vraagt ze ' ik ben een werk nemer ' zeg ik droogjes . ' ik bedoel je naam '  ' oo ik ben Maik ' ik zij dat ze geÏtreseerd begint te kijken ' ik ben Samara ' zegt ze en steekt haar hand uit . ik schut haar hand ze wilt hem niet los laten  ' heb je misschien zin om met me te dansen ?' . ik glim lag ' dat zal heel fijn zijn maar ik moet mijn werk doen ' . ik zie dat ze teleur gesteld kijk ' oke geeft niets mag ik je gsm even' . ik kijk haar vragend aan ' waarom ?'  ' ik geef je mijn nummer ' ik kink en pak mijn gsm . ze schrijf haar telefoon nummer ' zo nu kan je me bellen ' ik knik uit eindelijk stap ze weg . ik kijk haar nog even aan en doe dan mijn welk verder . als het 3uur is mag ik weg gaan en komt er iemand ander in mijn plaats . ik stap naar mijn baas en geef hem het schort af hij geeft me een envelop waar mijn loon in zit . als ik buiten sta kijk ik hoeveel ik heb gekregen '150 niet slecht ' ik doe het terug in de envelop . als ik 2 straten verder stap zie ik Drake tegen een meur leunen en een sigaar in zijn had . ik stap op hem af . als ik bij hem sta beginnen we te praten en te lagen na een paar uurtjes te praten is het al laat  ik kijk op mijn horloge en zie dat het al 5 uur is ik stap snel naar huis . als aan gekomen ben doe ik de deur rustig open  ik weet namelijk dat iedereen slaapt . rustig doe ik de deur achtar ik doe rustig mijn schoenen uit en   mijn jas ook . ik stap naar de trap en ga dan nar mijn kamer . in mijn kamer zugt ik en plof dan op bet . ik doe mijn shirt en broek uit . ik kijk op de klok het is bijna 6 uur ik zug diep uut en gaa dan slaapen .



Voor Altijd Samen Wat Dan OokWhere stories live. Discover now