' WAT waarom ' zij ik boos en stond regt . ' omdat ik dacht dat je gepest word en je je er niet goed bij voelt sorry ' . het laats zij ze heel rustig . ik keek haar heel teleurgesteld aan . toen face palmde ik me zelf en schudden met mijn hooft . ' wauw egt waar wauw ' zij ik grinnikend en ging terug zitten . het was even stil' hoe heet de school ' vroeg ik 'ridwoed' zij men moeder 'hoe ver ' zij ik ' ongeveer 2 kilometer ' zij ze .toet boksen ik heel hard met mijn heeft op de tafel . toen stond ik op en ging de trap op . toen ik binnen in mijn in mijn kamer was duwde ik heel har de deur dicht. en sprong op mijn bet . ik keek even naar het plafon en ging dan naar mijn kleren kast om mijn pyjama aan te doen . toen sprong ik weer op mijn bet en keek naar de klok 21:00 stond er op . ik kruip de onder mijn deken en dee rustig mijn ogen dicht . na ongeveer 6 uurtjes dat 6 minute voelden . hoorde ik een heel luiden ge piep aan mijn oor . ik dee heel rustig mijn ogen open en keek naar de weker 06:00 stond er op . ik hoorde heel hard ge schreeuw op de gang . ik ging rustig naar de deur en dee hem rustig open . toen de deur helemaal open was zag ik het . iedereen schreeuwden naar elkaar Sara en Mendy trokken ook nog aan een pop . ik keek naar mama en haar heel gezicht was rood door het schreeuwen . toen kwam papa rustig uit zijn kamer je kon zien dat hij nog moe was . hij keek naar mama die heel maal rood is toen keek hij naar ons . ' heey heey HEEY KOPEN DICHT HET . IS 6 UUR IN DE OCHTEND EN JULLIE ZIJN WEER BEZIG . LUISTER NAAR JULLIE MOEDER EN WEES FLINK OKE ' zij hij iedereen keek naar hem . hij ging rustig naar zijn kamer en dee de deur dicht . het was super stil ' oke kleed jullie aan en kom dan naar beneden om te ontbijten ' zij mij moeder rustig . iedereen ging rustig naar zijn kamer en dee de deur dicht . ik dee mijn deur ook dicht en dee mijn pyjama uit . ik dee en zwarte broek aan en een donker groenen T-shirt .toen ging ik naar beneden waar de helft al was .ik ging zitten en begon te ontbijten . het was inmiddels al 07:30 ik stond op en dee mijn schoenen aan. ' daag schat ' zij mijn moeder ' doei mam ' zij ik terug . toen ik buiten was keek ik rond me de zon scheen zoo har . waar daar ik mijn ogen in spleetje kneep . ik keek Lings van me van me en zag een grootte poort staan . ik stapten naar de poort en pakte er een kaartje bij die ik moest skanen .toen ging de poort rustig open ik stapte naar de uitgang . na 20 minuten stappen zag ik een heele grote school . ik keek naar de school met een vieze blik en zuchte .
YOU ARE READING
Voor Altijd Samen Wat Dan Ook
Teen FictionMaik is een jongen van 19 jaar. hij heeft 4 broers Brat van 22 ' jak van 14 en Rub van 7 en Snart van 3 en 2 zusters Sara van 12 en Mendy van 10 . Maik heeft ook een moeder en een vader zijn vader werkt niet . zijn vader Mark is druks verslaaf...