hoofdstuk 18

1 0 0
                                    

ik blijf haar aankijken ze glim lacht lief naar me ' ho Jody ' ik kijk achter haar en zie een vrouw staan . ze stapt naar Jody toe ze pakt haar hand en draait  haar in een rustige rondje ' je ziet er prachtig uit ' zegt ze . 'dank je mam oo dit is trouwens Maik mijn beste vriend ' ze wijst met haar hand naar me . ' ooo aangenaam kennismaakte ik ben Maria de moeder van Jody ' ze steek haar hand ik schut hem . ' ook u leuk te leren kenen ' zeg ik met een glim lag  ' kommen jullie nog we gaan eten ' . de vader van Jody staat in de deur opening ' ja ja we komen al ' zegt haar moeder . 'kom dan gaan we' zegt ze . we stappen naar buiten  er staat een heeeeeeelle lange tafel iedereen zit al ze lagen en praten honden blaffen en lopen rond . Jody stapt naar een stoel en gaat zitten ik ga rechts naast haar zitten en haar moeder Lings haar . ik leer nog wat mensen kennen en we aten . toen we klaar waren met eten  gingen ik Jody en haar moeder de afwas .  Jody's moeder dee de zeep rond de spullen met de spons Jody wasten ze en ik droog ze . toen we eindelijk klaar waren me de afwas was het al laat ' hoe laat is het eigenlijk ' vraag ik ' 8 uur ' antwoord Jody . ik keek rond en er onderbrak wat ' waar zijn eigenlijk alle kinderen '   Jody schrikt ' ow ja ze zijn bij oude Gary  hij vertelt ze alle maal verhaaltjes over vroeger  en zoo egt super leuk ' zegt ze .  ik knik ' wil je het misschien zien ? ' vraagt ze ' waarom niet '. we stappen een klein huisje in . in het huis hoor je allemaal ge lag en gegiechel . als we over een hoekje kijken zij ik een oude dikke man zitten mat een baart en een klein rond brilletje zitten hij lijkt een beetje op de kerstman maar dan met zijn thuis kleren en niet met zijn werk kleren . de man zit in een grote stoel bij het kampvuur en allemaal kinderen rond hem die aandachtig mee luisteren naar wat hij allemaal zegt ' toen zij de elf maar ik kan de sleutel niet pakken ik ben te klein er moet iemand anders u helpen meneer de tovenaar vraag maar aan Dilten de reus hij kan u helpen . maar toen zij de reus maar ik kan u ook niet helpen ik ben te groot . toen kwam lins en zij ik kan u helpen ik ben niet te groot en ook niet te klein ze pakte de sleutel en gaf hem aan de tovenaar ' en zoo gaat hij door met zijn verhaal . ik blijf maar kijken ' ken je dit verhaal ?' fluister ik in Jody's oor . ze verstijft even maar dan niet meer ze draait zich terug naar me en zegt dan ook fluisterend in mijn oor ' jaa ik heb het vaak gehoord het heet de sleutel tocht van de reus elf en meisje ' ik knik alleen maar .


na een tijdje luisteren naar het verhaal stappen we terug naar buiten het begint al donker te worden . je ziet bij sommige huizen buiten een kampvuurtje en daar wat mensen rot die aan het lagen en praten zijn . ik en Jody gaan achter een huisje bij een kampvuur zitten alleen wij twee. haar moeder heeft ons nog een kop thee en dekens gegeven we kijken naar het vuur ' vond je het leuk vandaag ?' vraagt ze dan . ' het was perfect ' zeg ik met een glim lag . we beginnen te lagen en te praten . dan kijken we weer stil naar het vuur het is even stil . dan breek ik het ijs en vraag ' wil je misschien dansen ?' aan haar met een grijns op mijn gezicht en wiebel mijn wenkbrauwen. ze lacht even ' oke waarom niet ? ' ik zet het lietje Thinking Out Loud van Ed Sheeran op mijn telefoon op . we staan op en dan stap ik rustig naar haar en  zing mee 


' When your legs don't like they used befor

and i Can't   sweep off of your feet '  

 ik pak met een hand haar hand en de ander laat ik resten op haar heupen . ze pakt mijn hand die ik vast heb en legt haar andere hand op mijn schouder dan beginnen we te schuifelen ik draai haar uit een trek haar dan terug waar door ze tegen me botst . ze lacht even schaapachtig en kijkt me dan aan ze heeft nu een hand op mijn borst gezet we kijken even naar elkaar . dan leunt ze naar achter ik draai haar rustig in een halve cirkel en trek haar dan weer regt waar door onze hoofden  maar een paar centimeters van elkaar zijn dan eindigt het leitje we blijven even zoo staan . ik kan het niet latten en kijk naar haar lippen ze zijn zoo vol en mooi naturel roos .



ik breng mijn hooft wat dichter en dan gebeurt het ik voel haar lippen op de mijnen . ze voelen zoo zacht aan ik begin haar te kussen en zij mij ze doet haar ogen dicht en ik ook die van mij . zoo blijven we even dan trekt ze terug mijn lippen voelen wat koud aan maar ik blijf haar diep in haar ogen aan kijken die mooie kastanjebruine ogen ze zijn zoo mooi . ik wil mijn lippen weer op die van haar drukken maar stop dan enkele millimeter er voor ze zijn zoo mooi ik voel alleen een klein lichte punt van haar lip op die van mij en dat voelt al goed en dan druk ik ze er weer op ik voel weer de warmte . in mijn buik  voel ik een super goed gevoel die ik nooit wil kwijtraken . dit gevoel had ik niet toen ik met Samara kuste alleen bij Jody . haar ogen zijn weer dicht en ik begin haar heviger te kussen . ik begin cirkeltjes te maken op haar rug .  en zoo blijven we weer even staan . dan trekt ze weer terug en ik kijk haar weer aan en zij mij ik kijk haar wat smekend aan want ik wil de warmte terug op mijn lippen voelen . dan knuffelt ze me ik knuffel haar terug en hol mijn hooft in haar nek . is dit egt net gebeurt ? warren we egt aan het kussen ? ik denk het . het voelt zoo goed  dan kijkt ze me weer aan ' hebben we nu iets ? '  vraagt ze . even is het weer stil en dan zeg ik ' ja en ik ga je nooit los laten' .  




wat vonden jullie van deze hoofdstuk van vriendschap naar liefden hoop dat jullie het luik vonden laat wetten in de reacties veel lees plezier nog ;) :)

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Nov 06, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Voor Altijd Samen Wat Dan OokWhere stories live. Discover now