Maik
ik stap verder naar de popz waar ik werk maar deze keer ga ik niet werken nee Samara heeft gevraagd of ik wouw komen . als ik aan ben gekomen kijk ik even naar het gebouw . je hoort de muziek al van buiten . dan ga ik naar binnen . als ik binnen ben kijk ik even rond maar zie snel het gezicht van Samara ik stap op haar af . als ik achter haar sta leg ik mijn handen op haar schouders . ' 'hey daar ' zeg ik als ze om draait ze keek even geschrokken maar als ze ziet dat ik het ben is ze dat niet meer . ' hey ' antwoord ze terug ik ga op een van de bar stoelen naast haar zitten . ik bestel snel een cocktail martini . als de bediener het drank je bierinkt kijk ik naar Samara zij heeft nog niets . wacht denkt ze dat ik een drankje voor haar ga betalen ? . even zucht ik en bestel dan een cocktail margarita voor haar . ze lijkt er heel blij mee te zijn dus ze dacht het egt . het is even stil maar dan begint ze te praten ' woon je al alleen ?' vraagt ze ' nee ik woon nog bij men ouders ' ik neem een slok van mijn drankje en vraag dan ' en jij ?' ze kijkt me aan en zegt 'oo ik woon al alleen . mijn vader heeft een bedrijf dus is hij heel rijk. dus toen ik 16 was kreeg ik een huis van hem dus ja ' . ik knik wouw dan is ze wel heel verwent ' op een gegeven moment gaan we dieper in een gesprek . we begonnen te praten en te lagen en we begonnen meer en meer drankjes te kopen . ' wil je gaan dansen ' zegt ze lachend ik kijk rond en zeg dan ' jaaaaa graaag ' dan barst ze in lagen . ze trekt mijn hand me naar de dans vloer of we nu danste weet ik niet hoor we plakte tegen elkaar en bewogen dan dan fluister ik in haar oor ' laten we gaan ' ze draait zich om en kijkt dan met een glim lag naar me en knikt dan . ik grijp haar hand en trek haar me naar buiten . de frisse koude lucht begroet ons ik duw haar tegen de muur en zonder na te denken kus ik haar ze kust me terug. dan stop ik ' laten we naar mijn huis gaan ' zegt ze ik kijk haar aan met een grijns en knik dan .samen stappen we nauw als het stappen was weet ik niet het was meer bijna struikelen Samara viel zelfs en barsten dan in lagen . als we bij HAAR auto staan stap ik in . Samara stapt in waar de stuur is dan rijden we . als we stopen bij een groot huis stappen we af en weeral bijna struikelend stappen we naar binnen . als we binnen zijn springt ze op me en begint me te kussen . ik stap rustig de trap op en ik stop bij een kamer waar ik denk dat het haar slaap kamer is .
ik denk dat je al weet wat er is gebeurt :o
YOU ARE READING
Voor Altijd Samen Wat Dan Ook
Teen FictionMaik is een jongen van 19 jaar. hij heeft 4 broers Brat van 22 ' jak van 14 en Rub van 7 en Snart van 3 en 2 zusters Sara van 12 en Mendy van 10 . Maik heeft ook een moeder en een vader zijn vader werkt niet . zijn vader Mark is druks verslaaf...