Maik
toen de bel ging stapten ik door naar de volgende lokaal en ging op een stoel zitten . ik pakten mijn boeken . deze keer was Jody niet in mijn klas zij had een andere les . na ongeveer 1 uur en 30 minuten laat ging de bel . ik dee mijn boeken in mijn boekentas en ging naar de gang ik dee mijn boeken in mijn kluisje en stapten naar de aula . toen ik in de aula was zag ik Jody allen bij een bakje zitten . ze keek rond ze zocht iets . toen keek ze naar me . er kwam een grote glimlach op haar gezicht en begon te zwaaien naar me . ik grinnikte en stapte naar de tafel waar ze zat . aan gekomen bij de tafel ging ik zitten ' en hoe was je 2de les uur ' vroeg ze . ' viel wel mee ik was gewoon heel moe' ze glimlachten en dee een tomaatje in haar mond . toen hoorde ik weer gefluit en keek rond ik keek naar de zelfde groep meisjes van de vorige keer. ze waar aan het giechelen en keken me aan ik keek terug met een raar gezicht . Jody draaide zich om om te kijken naar wie ik keek . ze draaiden zich terug om en keek me met een glimlach van ik wis het . ' wat ' vroeg ik ' waarom praat je niet met ze ze vinden je leuk' zij ze met de zelevde glim lag . ' nah ze zien mijn tipe's niet ' zij ik grinnikte . ik nam een grote hap van mijn baterham . ik keek naar de meisjes en zag dat er een naar ons toe komt . ik slik snel mijn hap in ' er komt eentje deze richting ' zeg ik . Jody draait zich om en kijkt ' egt ? ' toen ze bij onze tafel stond ging ze zitten . ' ik ben Hanna ' zij ze en stak haar had uit ' leuk je te leren kenen ik ben Maik ' ik schudden haar hand . ' en ik ben Jody ' zij ze en stak haar had uit naar Hanna . Hanna keek vies naar Jody en keek weer naar mij ' dus jij bent de nieuweling of niet ' zij ze . ik keek naar Jody in zij haar slikken en keek naar haar saladen . ik knikte zonder naar haar te kijken Hanna keek naar Jody met een vieze blik en zij ' kun je even ergens ander gaan zitten ' . Jody slikte alweer en knikten ze stond op en ging ergens anders zitten . ik bleef kijken met een bezorgde blik ze keek naar me en knikte met een kleine glimlach . ' dus waar waren we 'zij Hanna ik keek haar aan ' sorry maar ik praat niet met bitches ' zij ik . ' excuseer ' zij ze geschrokken ' je hebt me wel gehoord zij ik boos . ik stond op en stapten naar Jody aan gekomen bij haar tafel ging ik zitten . ze keek me vragend aan ' lach verhaal ' zij ik met een glim lag Jody glimlachten en gaf me een zachte duw op mijn arm .
YOU ARE READING
Voor Altijd Samen Wat Dan Ook
Fiksi RemajaMaik is een jongen van 19 jaar. hij heeft 4 broers Brat van 22 ' jak van 14 en Rub van 7 en Snart van 3 en 2 zusters Sara van 12 en Mendy van 10 . Maik heeft ook een moeder en een vader zijn vader werkt niet . zijn vader Mark is druks verslaaf...