Selam , 1.bölüm pek okunmamış ama ben yine de 2.bölümü yazıcam."Wattpad iyileri keşfeder" sözüne inananlardanım :) Ben yazıyorum,siz yorum ve voteleri eksik etmeyin.
Alarm sesiyle uyanmayalı uzun süre oluyordu ve bu sesi hiç özlememişim.Hiç.Diğer kızlar prensesler gibi uyanıp , kolayca kalkarken ben Samara Morgan'a benziyorum Tanrım?!
Mızmızlanmayı bırakıp çok zor da olsa kalktım yatağımdan.Sevgili yorganım.Ve yastığım..Sizi bırakmak o kadar zor ki.. Ama artık gitmeliyim , üzgünüm..
Aşağı indiğimde benim aksime çok enerjik olan annemle ve onun enerjisinden kaynaklanıyor olduğunu düşündüğüm harika bir yemek masasıyla karşılaştım.Kalkarken fazla oyalandığım için bu harika şeylerden fazla yiyemeyecektim.Okulun ilk gününde yeni okuluma babam beni arabayla bırakacaktı.Bunun okuldakiler için yeni bir dalga sebebi olmamasını umuyorum..
*********
Ard arda iki İspanyolca dersi,insanların "Yeni kız mı bu?" bakışları..Fazla sıkıcı bir gün.
Pano da asılı bir kağıt parçacığı dikkatimi çekti."New Directions için üyeler aranıyor!" Altında yazılı bir kaç ad vardı.
°Tina Cohen-Chang
°Kurt Hummel
°Mercedes Jones
Şimdi oraya yeni bir ad ekleniyordu.
°Rachel Berry -Yanındaki altın yıldızı unutmamalı,bunu hep yapıştırırım.Benzetmeler önemlidir.-
Şansımı deneyecektim.Own My Own'u söylemek için büyük salona girdim.Cidden büyüktü.
Şarkının sonunda , adının Will olduğunu tahmin ettiğim adam -kağıtta yazıyordu.-
"Harikaydın Rachel!"
dedi.
"Provalara ne zaman başlıyoruz?" dedim heyecanla. Ne ? Harikaydın diyip,gruba almayacak hali yoktu değil mi ?
"Okuldan hemen sonra."
************
1 Hafta Sonra.
"Hayır hayır . Olmuyor.Baştan."
Kareografiyi bir türlü beceremiyordular.Küstahlık doğamda var ne yapayım?Tamam tamam dürüst olayım beceremiyordular değil , beceremiyorduk.Zaten kimsenin de ilgisini çekmiyorduk ki.Hiçbirimiz popüler değildik.Kurt,Mercedes,Tina ve hala adını sormadığım tekerlekli sandalyeli çocuk.Bize lazım olan tek şey,popüler biriydi.Okulun gözdelerinden biri aramızda olursa dikkat çekeceğimizden emindim.Yani en azından şimdiki halimizden daha çok dikkat çekerdik.
"Rachel?"
"Şey pardon,dalmışım.Ne demiştiniz?"
"Diyorum ki , bu akşam herkes kareografi araştıracak ve bunlardan en iyisini uygulayacağız."
"Ah,Will özür dilerim ama anlamıyor musun? Ne yaparsak yapalım olmuyor.Bize lazım olan tek şey popüler biri.Kareografiyi halledebiliriz fakat bunu kendimiz için mi yapacağız sadece?Birilerinin bizi farketmesi lazım,ama kimsenin dikkatini çekemiyoruz.Popüler biri aramızda olmadıkça da çekemeyeceğiz.Söylesene 5 kişiyle ne yapılabilir ki?!"
Söyleyeceklerimi bitirdikten sonra,ses tonumu yükseltmiş olduğumu farkettim.Karşımda bir öğretmen durduğunu unutmuşum bir an .Aptal ben.
"Şey..Ben...Özür-
"Hayır Rachel.Özür dileme.Söylediğin her kelimede haklısın.Ama halledeceğim.Söz veriyorum halledeceğim."
Bu adamı bu yüzden sevmiştim.Öğretmen gibi değil de,arkadaş gibiydi.Bizden biri gibi.Hepimiz , umutsuzda olsa,buruk bir gülümseme takındık yüzümüze.
Acaba nasıl halledecekti?
*********
Will Schuester
Bunu nasıl yapacağım en ufak bir fikrim yok ama,New Directions için herşeye katlanabilirdim.Bir işe kalkıştıysam,Glee'yi - New Directions.-eskisi gibi ünlü bir grup yapmak istiyorsam,bunu yapmalıydım.
"Çantanda uyuşturucu bulduğum öğrenilse , kendini ıslah evinde bulacağını biliyorsun değil mi? Bunu duyan annen kim bilir nasıl üzülür."
Finn Hudson.Futbol takımının kaptanıydı,okulda popülerdi haliyle.Bu yüzden onu seçmiştim kurban olarak.
"Bay Schuester,yemin ederim.Yemin ederim o uyuşturucu benim değil." diyordu kendini acındıran bakışlarla.
"Ben gördüğüme inanırım Finn."
"Ah , peki.Ne isterseniz yapacağım.Annem duymasın yeter ki."
"New Directions'ta olmanı istiyorum."
....
********
Will,halledeceğim demişti ve cidden halletmişti.Bu adamı çok seviyorum.
Futbol takımı kaptanı Finn Hudson..Yakışıklı..Uzun..Popüler..Ah neyse.Bizi kabullenen ilk popülerdi o.
Düşünüyorum da ; Henüz bu okula başlayalı bir iki hafta oluyor fakat herşey o kadar hızlı gelişti ki.Gitmemek için direttiğim okulu şimdi gerçekten seviyorum.Finn Hudson'un bizim gruba girmesi de bir olay tabii. Bizim grubu seviyordum.İnsanlarla anlaşmakta zorlanırdım fakat onlar da benim gibiydi.Sanırım bu yüzden anlaşabilmiştik.Tina, gotik tarzda bir kızdı.Göz makyajı onu alımlı gösteriyordu. Mercedes,zenciydi.Eğlenceli bir tipti.Kurt,cinsiyetinden şüphe ediyorum ama erkekti,sanırım..Artie,Ah evet adını öğrendim. İyi bir çocuktu. Ve Finn Hudson.. Diğer popülerler gibi bizi dışlamak yerine,kabullenmeye çalışıyordu.Sesi de gayet iyiydi.Ama bu okulda cidden tanınmış biriydi , bizim gibi ezik bir gruba nasıl girdi merak konusu..
Ama şuna emindim.Ertesi gün herşey daha farklı olacak.Finn Hudsonlu bir New Directions,Finn Hudsonsuz bir New Directions'tan çok daha iyi olacak.
Merak ettiğiniz , anlamadığınız bir şey olursa sormaktan çekinmeyin lütfen.:) Sizi seviyorum , az olan ya da hiç olmayan okuyucularım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Quarterback
Fanfiction"Peri masalları her zaman mutlu sonla bitmez,öyle değil mi ?"