-3-

276 25 0
                                    

Arkadaslar suna bi aciklik getirmek istiyorum ,ben burda size Gleeyi birebir yazmiyorum,degistirerek yaziyorum cunku aynisini yazarsam bi anlami kalmaz.Neyse,vote ve yorumlar icin cok tesekkurler,okumaya devam edin sizi seviyorum.İki ay aradan sonra beni cok mutlu ettiniz :) Meşhur Finn Hudsonumuzda sonunda aramızdaydı! Ve grupla benden iyi anlaşıyordu..Kareografiyi kendi yönetimine almış olması da sinir bozucu!

"Tamam.Mercedes , kıyafetleri ayarlıyorsun?"

"Ah,tabiki.Ne giydiğimi görmüyor musun ?"

dedi havalı bir sesle.Bu kızı seviyorum.

"Artie,gitar kursundan tanıdıkların vardı değil mi ? Orkestrayı ayarlayabilir misin dostum?"

"O iş bende."

"Tina sen neyde iyisin ? "

"B-b-ben-

"Sana da birşey buluruz."

"Rachel,kareografiyi sen halledersin."

"Sen potaya ne koyacaksın Justin Timberlake-Mercedes ona böyle diyor.-?"

"Ben,müziği getireceğim."

dedi gülümseyerek büyük salondan çıkarken.

Ertesi Gün

Hala bir arkadaş bulamamış olmam ve koridorunda yanlız gezmem çok ezikçe.Ben kendimi ezik görürken başkalarının bunu yapmaması garip olurdu.

Hah ,o da ne?Bizim Finn?Yanındaki sarışın?Dudak dudağa?Sevgilisi mi?Ben neden bilmiyorum?

-Koridorunda ortasında aptal gibi durduğumu birinin çarpışıyla hissettim.Finn ve sarışın da gözlerimin içine kilitlenmişti.Kızarmaya başladığımı anladım.Kahretsin!

Finn yanıma gelerek

"Bir sorun mu var Rachel?"

"Y-Yo,müziği getirdin mi diye soracaktım.

Dedim gülümseye çalışarak.

"Birazdan görürsün getirmiş miyim ."

Göz kırpıp gitti.

Daha yeni tanıdığım birini öyle görünce neden böyle burkuldu içim,niye böyle hissettim,bilmiyorum.(Aşıksın ışte anlasana malak!!) Hayır hayır Rachel Berry aşık olamaz,tabii ki değilim.Benim iki katım boyundan etkilenmiş olamam,yanında sıçan gibi durduğum birinden niye etkileneyim,salak mıyım ben!?

Yine omuz darbesi yemeden sahneye girdim.

İçeri girdigimde yine bir sürü gözle karşılaştım.Öldürücü bakışlarla!

"İşte geldim!"(Düşüncelerde boğuluyordum diyemiyorumki!)

Benim büyük gülümsememe karşılık alamamıştım tabii ki.

"Hadi başlıyoruz"

"JUST A SMALL TOWN GİRL"

The QuarterbackHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin