Bu hikaye Suskunum_Gene adlı okuruma ithafen yazılmıştır.İyi okumalar.
Umarım beğenirsiniz.
~Size ôzel hikaye yazmamî isterseniz mesaj atabilirsiniz.
Oy vermeyi ve yorum yapmayî unutmayîn.
~Şarkı ekledim yukarıdaki resmi kaydırarak dinleyebilirsiniz.
*************************Akşam saatlerinde babanla ciddi sekilde kavga etmiştiniz ve odana çikip eline gelen ilk çantanı aldın ,cüzdanını ve telefonunu içine attın.Kapının arkasında duran ceketinide aline alıp odandan cıktın.
Baban kendi odasındaydı.Ona gözükmeden evden çıktın.O kadar sinirliydin ki arkanı dönmeden sadece koştun.Bir an önce ordan ayrılmak istiyodun.
-> (Sen 19 yaşındasın.Annen ve baban bundan 9 yıl önce ayrılmışlardı ve annen 4 yıl önce Japon bir adamla evlenmişti ve kendiside Japonya'ya taşınmıştı.Annen Türkiye'deyken onunla arada sırada görüşüyordun .Japonya'ya taşındığından beri sadece bir kez görmüştünüz.Sen Japonyadaki eve bir kere gitmistin.Annenle sık sık telefonla konuşuyor olmana rağmen yine de onu çok özlüyordun.)
Ne yapacağını bilmeden sadece yürüyordun.Akrabalarınızla ailecek aranız iyi değildi bu yüzden onlarda kalamazdın.En yakın arkadaşın ise şuan Türkiye'de değildi.Otelde en fazla iki gün kalabilecek kadar paran vardı.Nerede kalacağını düşünürken aklına annen geldi ve hemen onu aradın.(İç sesin) "Japonya'da yaşamak ne kaybederim ki..."
Annen:Merhaba kızım.
Sen:İyiyim anne sana hemen bir şey söylemem lazım.Annenin onaylamasını beklemeden hızlıca konuşmaya devam ettin.
Sen:Ben babamın evinden ayrıldım ve bir daha onunla konuşmak istemiyorum.Kalacak kimsem yok ,yeterince paramda yok.Senin yanına gelmek istiy-
Bunları söylerken gözlerin dolmuştu ve sesin titremeye başlamıştı.
Annen işin ciddiyetini anlayınca sözünü kesip konuşmaya başladı.Annen:Kızım tamam sakin ol .Kartına hemen para transferi yapıyorum.Japonya'ya olan ilk bileti al ve uçağa binmeden önce beni ara ve haberdar et.İndiğinde de ara seni hava alanından almaya geleceğim.Tamam mı bitanem?
Sen:Tamam anne .
Telefonu kapatıp yolun kenarına oturdun ve uçak biletlerine bakmaya başladın.İki saat sonra Japanyo'ya kalkacak tek seferli bir uçak vardı.Boş olan 4 tane koltuk vardı. Telefonun çaldı.Annen arıyordu.
Annen:Canım para transferi yapıldı.Biletini al ve canını çok sıkma buraya gelince uzun uzun konuşuruz.Kendine dikkat et.
Sen:Tesekkur ederim anne.Seni çok özledim.
Annen:Bende bitane geldiğinde özlemimizi giderecegiz seni bekleyeceğim canım.Annene yolculuk detaylarını anlattın telefonu kapattın ve bulunduğun yere taksi çağırdın.
On dakika içinde taksi gelmişti ve hava alanına gidiyordun.Taksiye bindiğinde baban aramıştı.Saat geç olduğu için seni merak etmişti.Telefonu açmamıştın ve açmayacaktında.Isratla çalan telefonunu sessize aldın ve camı açtın.İçin daralıyordu.
Uzun geçen zamandan sonra hava alanına gelmiştin.Uçağın kalkmasına bir saat vardı.Hemen bilet almak için kişarak bilet alanına ilerledin.Şanslıydın ki hala boş olan iki koltuk vardı.Bir tanesini seçip biletini aldın ve uçağın kalkış vaktini beklemeye başladın.
Vakit geldiğindr uçağa binmiştin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BTS ile hayal et (Özel)
FanfictionMerhaba arkadaşlar Bu kıtabta BTS üyeleri ile ilgili kısa hikayeler okuyabilirsiniz. //Mesaj atarsanız size özel hikayeler yazabilirim.Desteklerinizi bekliyorum Oy vermeyi ve yorum yazmayı unutmayın.İyi okumalar.Umarım beğenirsiniz.❤