🌹Taehyung🌹

784 32 31
                                    

Bu hikaye _Real_IggyAzalea_   adlı okuruma  yazılmıştır.İyi okumalar.
Umarım beğenirsiniz.
~Size ôzel hikaye yazmamî isterseniz mesaj atabilirsiniz.
Oy vermeyi ve yorum yapmayî unutmayîn.
~Şarkı ekledim yukarıdaki resmi kaydırarak dinleyebilirsiniz.
*************************
Karakter hakkında bilgi:
Sen Güney Kore'de çalışan bir doktorsun.Acil bölünmündesin ve açıkcası mesleğinden hoşlanmıyorsun çünkü annenin zoruyla doktor olmuşsundur.Kore'deki 3. İş yılın ve yarın yine Kore'de bulunan başka bir hastahaneye atanacaksın.

Hikayeye başlıyorum

     Eve gider gitmez  kendime güzel bir sandiviç hazırladım, laptobumuda kucağıma alarak kendimi koltuğa attım.Hangi hastahaneye atandığım saat 20.00'da açıklanacaktı ve açıkcası ben heycanlıydım çünkü çıkacak olan hastahaneye göre suan kırada bulundugum evimi değiştirecektim.Yeni iş, yeni ev ve yeni arkadaşlar düşüncesi kaygıyla beraber beni heycanlandırıyordu.Saatin sekiz olmasına dakikalar kalmıştı.
     VEE evet açıklanmıştı.Özel Seul Hastahanesi'nde görev yapacaktım.Kucağımdaki laptobu yana koyup iki dakika boyunca salonun ortasında saçma hareketlerle dans ettim.

Mutlu olmuştum çünkü şuan çalıştığım hastahane Busan'daydı ve gerçekten Seul'da yaşamak istiyorudum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Mutlu olmuştum çünkü şuan çalıştığım hastahane Busan'daydı ve gerçekten Seul'da yaşamak istiyorudum.Hemen annemleri arayıp bu güzel haberi onlara söyledim.Yerimde duramıyordum işe başlamadan önce bir hafta iznim vardı daha doğrusu buda demek oluyor ki yerleşmek için bir haftam vardı.Hemen yarın akşam 17.00'a Seul'a uçak bileti aldım.Yarın sabah ev sahibimle konuşup evden çıkış yapacaktım ve biraz yeni çalışacağım hastahanenin yakınlarındaki evleri araştırdım.Kafama yatan bir kaç ev olmuştı.Daha sonra bavullarımı hazırlamaya başladım hepsini sabaha bırakmak istemiyordum.Biraz hazırlık yaptıktan sonra güzel hayaller eşliğinde uykuya daldım.

Ertesi gün:
     Sabah kalkınca güzelce kahvaltımı yaptım ve ev sahıbıyle konustum.Bir saat sonra evden çıkış yapmam gerekiyordu.Bavul hazırlıklarımı tamamladıktan sonra evden ayrıldım ve buradaki yakın arkadaşım Eun Mi ile son kez buluşmak için her zaman ki. Buluştuğumuz kafeye gittim.Onunla yaptığımız uzun sohbetten sonra artık hava alanına gitmemm gerekiyordu.Eun Mi hava alanına kadar bana eşlik etti .Uçağa bindim ve koltuğuma oturup derin bir nefes aldım.Yoğun bir gün olacaktı.

     Uçaktan şndşkten sonra taksiye bindim ve aklıma yatan  evleri gezmeye başladım.Neredeyse hepsi hastahaneye yürüme mesafesindeydi.En sonunda emlakçıyla anlaşıp beğendiğim evlerden birini kiraladım.Evin anahtarını aldıktan sonra eve gittim.

Evin anahtarını aldıktan sonra eve gittim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
BTS ile hayal et (Özel)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin