Min Yoongi🌹

588 12 6
                                    

Bu hikaye bir_ask_hikayesi_00      adlı okuruma yazılmıştır.İyi okumalar.
Umarım beğenirsiniz.
~Size ôzel hikaye yazmamî isterseniz mesaj atabilirsiniz.
Oy vermeyi ve yorum yapmayî unutmayîn.
~Şarkı ekledim  yukarıdaki resmi kaydırarak dinleyebilirsiniz.
*************************
Melek: Hadi SooMi, hızlı olsana biraz!!
SooMi: O kadar uzun yoldan geldin gerçekten nasıl yorgun değilsin?
Melek: Burada çok kalamayacağım biliyorsun, gelmişken her yeri görmek istiyorum.O yüzden hadi SooMi!!
(12 günlüğüne yakın arkadaşın. Olan SooMi'nin yanına Kore'ye gittin.)
SooMi uzandığı koltuktan yavaşça doğruldu ve elleriyle dağılmış kahküllerini düzeltirken bana baktı.
SooMi: Peki akşamın 8'inde nereye gideceğiz Melek??
Melek: İlk önce yemek yiyelim sonrada bara gideriz olmaz mı?
SooMi: Ne barı ya, saçmalama!
Melek: Neden ya eğleniriz işte biraz.
SooMi: Hayırrr!!
Melek: AMA LÜTFEN SOOMİİİ
SooMi: Yemek olur ama bara gelmem.
Melek : SooMi lütfen kırma beni yaaaa
SooMi: istemiyorum.
Melek:İyi be gelmezsen gelme.
Arkamı dönüp, odama gittim.SooMi'ye kırılmıştım, zaten kırk yılın başında bir görüşüyoruz onda da bana eşlik etmiyordu.Bu düşüncelerim eşliğinde kıyafetşerimi hızlıca giydim.
(Üstüne gğydiklerin)

     Ben salona indiğimde SooMi hazırlanmamıştı, koltukta telefonuyla ilgileniyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ben salona indiğimde SooMi hazırlanmamıştı, koltukta telefonuyla ilgileniyordu.Bu manzara beni iyice delirtmişti.
SooMi'nin yanındaki koltuğa oturdum ve bir şey söylemesini bekledim.O da bunu anlamıış olacak ki konuşmaya başladı.
SooMi: Melek, daha demin arkadaşım aradı.SunHee (SooMi'nin yakın arkadaşı) bileğini kırmış.Onun yanına gitmem gerekiyor.Sana eşlik edemeyeceğim ama eğer istersen sen benimle gelebilirsin.
Melek: Yok , hayır ben biraz dışarıda takılıp eve geri dönerim.
SooMi: Üzgünüm cidden bını telafi edeceğim.,
Anahtarını masanın üstüne bırkıp hızkıca askıdan hırkasını alıp dışarı çıktı.Bendehafif bir makyaj yapıp kapıdan dışarı çıktım.
Şuan bilmedipim yollaerda tek başıma yürüyordum.Ne yapacağım hakkında hiçbir fikrim yoktu.Çok açıkmıştım, sanırım gördüğüm ilk kafeye girecektim.
Sakince sokaklarda yürürken arkamdan gelen sesler beni tedirgin etmişti.Arkama baktığımda iki tane adamın bana doğru hızlıca yürüdüklerini görmemle adımlarımı hızlandırmam bir oldu.Yürüdüğüm sokak ana caddeye çıkan bir ara sokaktı ve bu ara sokakta bizden başka limse yoktu.Ben tam koşmaya başlayacakken kolumdan birinin çekmesiyle küçük bir çığlık attım.
Adam: Bebeğim prensini mi kaybettin ?
Bunu derken benim üstüme doğru yürüyordu.Sırtım duvarla buluşunca sıkıştığımjı anladım ve adamı itmeye çalıştım.Diğer adamda gelip elini boynuma koydu ve kafamı ona doğru yaklaştırdı.
Adam: Güzelim bizi çok zorlama istersen.
Zaten yakın olan kafalarımızı daha çok yaklaştırarak beni öpmeye çalıştı.Yapabileceğim en iyi şeyi yaptığımı düşünüyorum adamın suratına lama gibi tükürüp var gücümle ittim ve bağırarak koşmaya başladım.Piskopat adamın biri arkamdan elindeki içki şişesini fırlattı.Kırılan şişenin sesiyle elimin ayağımın boşalmasıyla titremesi bir oldu.Ana caddeden bizim caddeye doğru gelen üç adamı görünce dizlerimin üstüne çöküp onalra bapırmaya başladım.
YARDIM EDİN LÜTFENN!!!
Üç kşide bir andakendi aralarında konşmayı bırakıp yanıma koşmaya başladı.Köfte dudaklı olan çocuk yanıma oturdu
Jimin: İyi misiniz? Ne oldu??
Derekn benim ellerimin titrediğini görmesiyle omzumu sıvazlayarak beni sakinleştirmeue çalışıyordu.Diğer iki adamda sapık adamların yanına gitmşti.Sakince konuşuyor gibilerdi ilk çaştra ama sonradan adamın biri sapık adama yuömruk attı ve bağırmaya başladı.Bu olaylar olurken açlığın ve korkunun bedenimde yarattığı güçsüzlükle gözlerimi açık tutamadım.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 29, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

BTS ile hayal et (Özel)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin