Bu hikaye btsboys0 adlı okuruma ithafen yazılmıştır.İyi okumalar.
Umarım beğenirsiniz.
~Size ôzel hikaye yazmamî isterseniz mesaj atabilirsiniz.
Oy vermeyi ve yorum yapmayî unutmayîn.
~Şarkı ekledim yukarıdaki resmi kaydırarak dinleyebilirsiniz.
**************************Bir hafta sonra üniversiteye başlayacaktın Fransa'da.Fransız dili ve edebiyatı bölümünü okumak istiyordun ve bunun en iyisini Fransa'da yapabilirdin.Sinav sonucları açıklandığında puanın Fransa'yı tuttuğu için çok mutlu olmuştun.Kalacak yerinide ayarlamıştınız.Okula yaklaşık 10 dakikalık mesafedeki bir yurtta kalacaktın.Odan tek kişilikti.
Okul açılmadan 2 gün önce;
Seni hava alanına ailen bırakmıştı.Onlarla vedalaşıp uçağa bindin.Çok heyecanlıydın.Yorucu bir uçak yolculuğundan sonra Fransa'ya gelmiştin.İlk önce kalacağın yurda gittin.Bavulunu dolaba yerleştirdin.Odan oldukça genısti bir yurt için.1 ay sonra;
üniversite hayatına çoktan alışmıştın.Yeni arkadaşlarına ,öğretmenlerine,Fransa'ya...Senin için yine sıradan başlayan bir gündü bugün.Kahvaltını yapıp üniversiteye gidecektin ve sonra tekrar eve dönecektin.En azından sabah aklında ki plan bu şekildeydi.
Arkadaşın:Begüm bugün Caroline'nin doğumgünü ,hep beraber bara gidelim .
Sen: Tamamdır.
Arkadaşın:Ama bu sefer sende alköllü içeceksin.Bara çok sık giden bir insan değildin gitsen bile asla alköllü içmezdin.En azından o güne kadar içmemiştin.
Arkadaşına bakıp göz devirdin.
Arkadaşın:Hadi ama ya sadece bir bardak.
Sen:Bakarız.Bakarız demiştin ama kesinlikle alkollü içmeyi düsünmüyordun.
Okuldan ayrılıp eve geldiğinde hemen duşa girdin.Eve geç geldiğin için hazırlanmak için az vaktin kalmıştı.Hızlıca çok ağır sayılmayacak bir makyaj yaptın ve üstune bunları giydin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BTS ile hayal et (Özel)
FanfictionMerhaba arkadaşlar Bu kıtabta BTS üyeleri ile ilgili kısa hikayeler okuyabilirsiniz. //Mesaj atarsanız size özel hikayeler yazabilirim.Desteklerinizi bekliyorum Oy vermeyi ve yorum yazmayı unutmayın.İyi okumalar.Umarım beğenirsiniz.❤