Bu hikaye btshayrankurgu adlı okuruma ithafen yazılmıştır.(Geç paylaştığım için üzgünüm)İyi okumalar.
Umarım beğenirsiniz.
~Size ôzel hikaye yazmamî isterseniz mesaj atabilirsiniz.
Oy vermeyi ve yorum yapmayî unutmayîn.
~Şarkı ekledim yukarıdaki resmi kaydırarak dinleyebilirsiniz.(Bu şarkıya bayıldım😍)
**************************Sen şuan İngilizce öğretmenisin ve Kore'de iyi bir lisede öğretmenlik yapıyorsun.Baban Türk annende Amerikan bu yüzden ingilizceyide Türkçeyide kendi dilin gibi biliyorsun.Ortaokulu ve üniversiteyi Kore'de okumuştın.(İngilz dil ve edebiyatı mezunusun.)Babanın işi yüzünden sen ortaokuldayken Kore'ye taşınmıştınız ve annenler sen üniversite ikideyen Türkiye'ye geri dönmüştü.Üniversiteyi Kore'de bitirmek istediğin için ailenle dönmemiştin ve şuan sen üniversiteyi bitireli iki yıl oldu .Artık Kore'de yaşoyordun,çok alışmıştın.üniversiteyi bitirir bitirmez Koredeki bir devlet okulunda İngilizce öğretmenliği yapmaya başlamıştın ama dha sonrasında üç dil biliyor olman sana büyük bir avantaj sağlayarak sana Kore'nin iyi bilinen bir kolejinde(özel /lise) çalışma fırsatı sağlamıştı.Şuan işinden gayet mutluydun.Mesleğini de çok severek yapıyordun.
Güzel bir cuma günü iş dönüşü eve giderken tüm olacaklardan habersiz bir şekilde çalan telefonunu açtın.(Kayıtlı numara değil ,numara gözüküyor yani)
... arıyor ...
Telefonu açtığında sen cevap veremeden arayan kişi konuşmaya başlamoştı.(Ona A diyicem konuşma dialoğunda.)
A:Merhaba iyi günler.(Adınız) Hanımla mı görüşüyorum ?
Sen:Evet buyrun benim.
A:Tekrardan merhaba .Öncelikle kendimi tanıtmalıyım .Ben Jung Min Lee.(Tamamen kafamdan salladım isimi erkek ismimi oldu kız ismimi oldu bilmiyorum akdhgd) Ben Bighit şirketinin özel sekreteriyimve sizin metinizi çok duyduk.Biz Bighit şirketi olarak bir karar aldık ve sizin gibi bir İngilizce öğretmenine ihtiyacımız var .Detayları konuşmak için yarın Bighit binasına gelebilir misiniz?
Duydukların seni şok etmişti.Bighit'i biliyordun tabiki Kore'de oturutorsun sonuçta.Ama İngilizce öğretmenini ne yapacaklar ki? veee beni kim övmüş olabilir ki?derken merakına yenik düşerek sekretin sorusunu cevaplayıp kendi sorunu sordun.
Sen:Tabiki gelebilirim fakat size kişisel bir sorum olacak .Sizin çok metinizi duyduk demiştiniz acaba kimden duydunuz?
A:Kim Ri Sue Hanım sizin gerçekten başarılı ve saygın bir öğretmen olduğunuzu söyledi.Yarın konuşacağımız zaman daha detaylı bir şekilde anlatabilirim.
(Kim Ri Sue senin şuan da çalıştığın kolejin sahibi ve seninle yakın sayılır sana ailen yokken çok destek olmuştur onu her zaman ablan gibi görmüşsündür o da seni kardeşi gibi(Aranızda tam 14 yaş var çünkü bi zahmet abla gibi gör asdgjf)
Sen:Peki teşekkür ederim.
A:O zaman randevunuzu saat 114:00'a ayarlıyorum (aınız) Hanım .Yarın görüşmek üzere.
Sen:İyi günler.
O kadar mutluydun ki.Bighit'te çalışabilirdin ve orası çok ünlü bir şirketti.Hemen annenleri arayıp onlara haber vermek istemedin önce kesinleştirmek istiyordun.
Telefon konuşmasını yaparken çokta eve gelmişsindir.Eve gider gitmez kıyafetlerini değiştirip üstüne pijamalarını giyersin ve mutfağa gidip kendine tavuklu ramen hazırlarsın.Yemeğini yiyip tekrar odana çıktığında yarın için giyeceğin kıyafetleri ayarlamaya çalışırsın.Ama kafan çok karışıktır ve çok heycanlısındır,bir türlü ne giyeceğine karar veremezsin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BTS ile hayal et (Özel)
FanfictionMerhaba arkadaşlar Bu kıtabta BTS üyeleri ile ilgili kısa hikayeler okuyabilirsiniz. //Mesaj atarsanız size özel hikayeler yazabilirim.Desteklerinizi bekliyorum Oy vermeyi ve yorum yazmayı unutmayın.İyi okumalar.Umarım beğenirsiniz.❤