Bab 1

173 5 8
                                    

"Aku keliru mana nak tahu mungkin ku rasa cemburu,baby i love u dalam hatiku dapatkah ku luah padamuu .. "
Pap!
"adoi,sakit la woi" jerit aku dalam kesakitan.
"dah dah la tu asyik nyanyi lagu ni je kau,dah bernanah telinga aku ni tahu tak asyik dengar lagu sama setiap hati" kata ain sambil mengambil semula pen yang dibaling dekat aku tadi .
'suka hatilaa" aku menutup telinga ,malas nak dengar bebelan ain .
Kringgg !
"Jom rehat" kami pon keluar menuju ke koperasi.
"Farah,tengok sana"auni menunjuk ke arah koperasi.
"mana?mana? aku menyoal .Ssap! Ya Allah handsomenya,cair weh .aku tersenyum lebar
"weh,tolong beli kat aku boleh tak? malu laa.nantikan kalau dia senyum ,pengsan aku dekat sini ."
"Ishh,macam2 la dia ni , meh" auni mengambil duit yang aku hulur kepadanya.

Eh,lupa nak cerita lelaki yang aku asyik senyum kalau nampak muka dia tu la crush aku .dh lama sebenarnya aku suka kat dia tapi aku pendam je lagipun dia tu kawan baik abang aku .uish mampus laa aku kalau abang aku tahu aku suka dekat bestfriend dia tu . back to the story .

selepas tamat waktu rehat,kami masuk ke dalam kelas dan ternampak kelibat cikgu duduk di mejanya.
"weh korang,awalnya cikgu masuk kelas.kerja sekolah dia aku tak siap lagi."
"samala."
"Saya nak tengok kerja sekolah yang saya bagi dekat kamu semalam".kata cikgu laila.
"Farah,auni,kenapa tak siap?"cikgu bercekak pinggang.belum sempat kami menjawab dia memotong.
"sapa tak siap kerja sekolah saya,sila keluar sekarang!
"aduh,malang betul nasib kita hari ni" kata auni .
psst! "apa?crush kita kat belakang weh" auni menutup mukanya dengan buku . aku berpaling dan erk! malunya dah la dia pandang dekat aku .pipiku terasa membahang .
Mak!! maluu .

Hello mr.lambrettaWhere stories live. Discover now