"su,nak keluar pergi minda ilmu kejap eh"farah meminta izin daripada penolong kelas 3khas perdana.
"okey"
farah dan auni berjalan menuju ke minda ilmu.setibanya kami lalu di kelas 5 putra ,auni mencuit farah.
"weh,diorang takde dalam kelas lah"auni bersuara dengan nada yang kecewa.
"A'ah la,hmm" .
tengah kushuk betulkan tudung depan cermin,tiba² farah ternampak seseorang dari jauh di dalam cermin.pantas dia berpaling dan menghendap di sebalik tiang .
"kau intai apa?"
"meh sini tengok"
auni berjalan menuju ke arah tiang itu.
"diorang dekat situ rupanya"
"yang kau tersenyum² tu kenapa?"auni mengerutkan dahi.
"yalah,dapat tengok pujaan hati"farah memeluk tiang sambil tersenyum sorang².
"gila"
"ya memang aku gilakan dia" .
auch! "apasal kau cubit aku?sakit tahu tak .
"diorang datang sini weh"
farah segera membetulkan tudungnya semula.-----------------------------------------------------------------
"iji,teman aku pergi minda ilmu kejap ."
Harraz bangun dari kerusi.
"okey" . mereka berdua berjalan menuju ke minda ilmu .
"ehem"harraz berdehem.
"oh mak kau pocot"farah melatah.
terbit senyuman di bibir harraz.
'erk,malunya.Ya Allah apa aku dah cakap ni,aduhh ' omel farah sambil menutup mukanya .
"nak guna lagi ?" tanya harraz.
"errr..gunaa,eh tak tak"tergagap gapap farah menjawab.
"okey"
farah dan auni segera masuk ke dalam kelas.
"wehh,malu la tadi,kau tahu tak hampir luluh jantung aku ni"farah meraup mukanya.
"gila kau,aku pun malu.Apasal time tu jugak kau nak melatah,kan aku dah cakap diorang nak datang"
"hmm mana aku tahu,dah tiba² je melatah ni nak keluar." farah memuncungkan mulutnya."Farah"panggil qema.
"Yapp."
"Teman aku pergi tandas kejap" farah memandang qema lama .
"Okey jom"farah bangun dan berjalan keluar dari kelas .
YOU ARE READING
Hello mr.lambretta
Romancemengisahkan seorang gadis bernama farah qistina yang lincah,keras kepala dan brutal orangnya.Dalam diam dia meyukai kawan baik abangnya.farah sering menunggu akan kehadiran harraz samada di rumah atau disekolah dengan motor kesayangannya Harraz dani...