Môj štvrtý život...
... alebo nie? Vlastne je siedmy a ani tento môj život nebol jednoduchý. Ba práve naopak, zdá sa, že tento je zamotaný a zložitý najväčšmi.
Prišiel som o rodičov príliš skoro. Rodina, ktorá mi ostala ma nenávidí; spozoroval som, že mám nezvyčajné schopnosti a neskôr som sa dozvedel, že zázraky sú skutočné, keď mi poloobor oznámil, kto naozaj som.
No zázraky a sny sa vytratili s uvedomením, že kúzelnícky svet bol rovnako krutý – chcel ma zavraždiť jeden z najhorších černokňažníkov v magických dejinách; moja hlúposť zabila posledného človeka, ktorý sa o mňa skutočne zaujímal – môjho krstného otca; a potom, aby toho nebolo málo, dozvedel som sa, že jestvuje proroctvo, ktoré vraví, že nemôžem žiť pokiaľ bude žiť môj úhlavný nepriateľ Voldemort... bol som vyvoleným, bol som postavičkou, ktorú plánovali využiť na vraždu. Mal som pre kúzelnícky svet zabiť.
A teraz, popritom všetkom chaose, som si začal spomínať na moje predošlé životy a na to, že muža, ktorého nenávidím zároveň nepredstaviteľne milujem.
Hranica medzi láskou a nenávisťou je pritenká, no ja neviem, kde končí a začína...
ϟ ϟ ϟ
Veľká sála – raňajky. Harry sedel za dlhým chrabromilským stolom po prebdenej noci, plnej spomienok, ktoré ho zasypávali ako nemilosrdná lavína a on netušil či to všetko ustojí. V ruke zvieral vidličku a automaticky si ju vkladal do úst, pohľad mal upretý na tanier s jedlom pred sebou a túžil sa pozrieť na učiteľský stôl. Severus už za ním sedel, to vedel určite, jeho srdce sa bláznivo roztĺklo, keď vstúpil do miestnosti.
„No tak mu to povedz, robíš z toho hotovú vedu," ozval sa Ron, vedľa neho, zatiaľ čo mal plné ústa vajíčok.
„Och, Ron!" vzdychla si Hermiona oproti nim. „Buď trochu taktný, sedí hneď pri nás," šepla akoby ju Harry vďaka tomu nedokázal počuť.
Zodvihol k nim pohľad a zadíval sa na Hermionu, až potom čo si spomenul na predošlý život mu začala pripomínať jeho sestru Cassie. Mala totiž rovnaké kučeravé vlasy, večne starostlivý výraz a bystré oči. „Čo mi chcete povedať?" spýtal sa potichu, únava z jeho hlasu doslova sršala.
Hermiona sa ustarostene zamračila a zabodla doňho zrak. „Harry, zase si nemohol spať? Vyzeráš vyčerpane."
V duchu prevrátil očami, áno, bola i rovnako starostlivá ako Cassidy. „Len zlé sny. Opäť prejdú, tak, aké tajnosti to predo mnou máte?"
„Vieš no... ja a Ron... my," začala nervózne, načo jej do reči stúpil znudený Ron.
„Dnes som pozval Hermionu k Trom metlám a ona má obavy, že by ti to mohlo vadiť."
VOUS LISEZ
Duše na ceste (Snarry; Harry Potter, SK) ✓
FanfictionNiekde vo vesmíre sa zrodila duša. Duša, ktorá sa rozdelila na dve protikladné časti, ktoré boli zoslané na zem a v telesných schránkach, teraz putujú časom, aby sa našli a naplnili tak svoj osud. Autorkou tohto prekrásneho coveru je talentovaná @F...