****" yoonji-ah lagi dua minggu gitu~ omma dengan appa tak de tau pergi rumah aunty kamu. "
" hmm. " gumamku membalas penyataan omma. aku yang sedang sibuk menekan skrin telefon dengan fokus langsung tidak memandangnya.
" ala aunty kamu yang dekat vietnam tu. "
" hmm. "
" aish hmm je kamu balas? " omma pula mula berang.
" iye, dah tu nak suruh yoonji balas apa lagi. " kataku yang sedang khusyuk. lagipun aku dah biasa dengar perkara macam tu. takkan lepas dengar nak menjerit pulakan.
" ha nanti ajaklah narae teman kamu ya. "
" taknak la. narae tak function. yoonji okey je sensorang. " kata aku.
aku dapat dengar omma merengus sebal. " hah masatu kata yoonji alone joo. haih ada ada je kamu ni. tak apa omma ada kawan yang tinggal berdekatan kawasan ni juga. perumahan sebelah. "
" then? "
" nanti omma minta lah dia tengok tengokkan kamu. "
" ohh okey, " tiba-tiba aku rasa tertanya sendirian. " buat apa pergi jumpa aunty Soo? "
" dia kan sakit, hah tu ler kamu tak nak ambil tahu. kalau bab jungkook kamu tu wah laju je. luar dalam hafal. " bidas omma.
fuh menusuk bai.
" ha ye la jangan kacau yoonji tengah f—siap! HOHOHOH"
[instagram]
jkookwife_
Liked by narae.jung, taehyungbts and 1,502 others.
jkookwife_ damn, dia lagi cantik berbanding aku HAHHAAHHAHA edit okey edit 😛
.
#sistakpakar #terlalucantik #suamikuacahretis #suwek #edit #jungkookeverlober #senyummumenawanhatikuview all 671 comments
-bannaly WAHH HAHAHA 😍🤣
taekachu boek siooooo 😂😂
joohyuk_01 dia lagi cantik dari aku jugak siaakkk 😆😆😆😆❤️
imyourlifeuu PEH BAB EDIT ENN MOHON LA JK REAL NOTICE HAHAHHAHAA
righthere sekali pandang tak macam boy serius 😂
yulyulk dehek hahahahahahha terbaiklah heh
bambam1a 😂
taehyungbts nice pic
______
YOU ARE READING
Snap + jjk
Fanfic2017 [completed] + she forgot to silent phone while trying to snap her crush