sixty'eight.jk

10.9K 1.7K 1.2K
                                    

/ jungkook jenis okey ar tidur lantai HAHA

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

/ jungkook jenis okey ar tidur lantai HAHA

.

.

.

.

*******

" yoonji? hello? woi. "

aku tersentak dari lamunan seketika narae muncul di depan memenuhi ruang mata. dia mengerutkan dahi memandang aku aneh.

" kau okey tak? asal aku macam cakap sensorang siut. " narae mencebik kemudian berpeluk tubuh.

" o-okey. " balas aku.

kitaorang dalam perjalanan ke sekolah, sepanjang langkah demi langkah aku hanya mengelamun. tak dapat bayang apa yang sebenarnya berlaku.

" aku tahu rancangan dia, aku terpaksa turut. kau akan tahu kenapa.. tapi bukan sekarang "

jadi, jungkook ikut semua arahan yeri. sebab dia dijodohkan dengan perempuan tu? ah! sebab tu jungkook patuh bila yeri suruh dia minta aku delete gambar tu.

aku dah faham.

ini angkara pakcik jeon.

hAURGH why dia sangat kejam? kenapa jungkook bahas tentang kemalangan adik dia semalam?

pakcik jeon tak suka jungkook sebab buat dia hilang anak perempuan bongsu dia? hm, tapi jungkook tak salah!

patutlah jungkook selalu salahkan diri dia, dia dihimpit perasaan serba salah yang besar. rupanya, ada yang membenci kecuaian dia.

AKU NAK NANGIS LAGI. T....T

" aduh! "

" y-yah. ha itu lah kau jalan termenung sampai tak nampak jalan! " aku dimarahi narae sebaik sahaja dia tersedar.

aku langgar tiang :)

weh kepala aku berdesing sia. aku terus gosok-gosok dahi yang kebengongan akibat hentakkan tu.

" kenapa kau tak halang aku? " aku mencebik sesambil dipimpin masuk ke perkarangan sekolah.

" dah sampai sekolah kut, mana ler aku nak perasan kau menonong pergi langgar tiang. ish sini tengok sakit ark? "

" hmm sakit. " aku mengangguk sedih.

benjol dahi aku doh.

Snap + jjk Where stories live. Discover now