/ finalleh, iM FREEEEEEE
tapi tak yah nak bahagia sangat tahun depan SPM HAHAHHA sape tahun depan spm saing chan tunjuk bulu hidung
****
" j-jap apa maksud awak 'tidak'? kalau bukan bekas teman wanita. habis tu? tolong j-jangan kata.. bekas isteri... awak? ARGH NO. "
otak aku dah fikir macam-macam. ha dia punya kalut tu sSSUP! ayam pun boleh terbang.
jungkook tergelak, langsung dia mengeluarkan telefon pintarnya. wallpaper telefon disuruh aku tilik.
ada seorang kanak-kanak perempuan, tersenyum sambil menunjukkan 'peace'. cOMEL DO, gebu gila T^T
tapi takkan bekas bini jungkook muda gini ;---;
" jeon junghyun. dia adik aku, adik perempuan aku yang bongsu. dia meninggal waktu umur dia 4 tahun. "
jungkook tersenyum kelat. macam tak sanggup nak teruskan. hati aku jadi sebak. weh aku serius, bukan stalker berjaya. aku tak pernah tahu yang jungkook ada adik.
apa kebacinan yang sedang berlaku ni.
" dia comel, cantik sangat. " jungkook tersenyum lagi bagai terimbas wajah adiknya. telefon disimpan semula.
" dia baru masuk taska, dia teruja sangat. aku akan peluk dia waktu sambut dia keluar sekolah. hyun selalu kata ' hyun sayang kook '. " sambung jungkook lagi.
w-weh..
aku nak nangis T..T asal dia punya suara redup sangat ni. aku ni dah lah mudah tersentuh. kalau narae ada, confirm dah leleh habis.
" kalau tak keberatan, apa punca dia meninggal? " aku menyoal.
" dia kemalangan, aku.. aku patutnya sambut dia. t-tapi, dia dilanggar sewaktu cuba dapatkan aku. dia senyum.. dia.. "
juNGKOOK NANGIS
WEH WEH APA AKU NAK BUAT NI FLANGOA AKU NAK NANGIS JUGAK HUAAA BABY DONT CRY NOOO HUKHUK
jungkook mengetap bibirnya, menahan tangis tubir air mata jernih yang jatuh. peritnya. aku ditumbuk rasa serba salah.
aku menepuk perlahan bahu dia. " m-mianhae, saya tak ada niat nak—"
" ah tak apa, aku emosi. " dia menyeka air mata yang jatuh. " maaf juga sebab tengking kau tempoh hari, aku takut.. perkara tu berulang lagi. tolong jaga diri kau han yoonji. "
YOU ARE READING
Snap + jjk
أدب الهواة2017 [completed] + she forgot to silent phone while trying to snap her crush