fifty'seven.jk

11K 1.7K 1.2K
                                    

/ did u see angel?

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

/ did u see angel?

.

****

kami berdua hanya saling berpandangan kosong. WEH APA MAKCIK JEON NI MALU AR FKAKFMS

ceh padahal suka ;----;

" err kenapa sunyi ni? omma masuk dulu la heh. " makcik jeon mempamitkan diri.

jungkook berjalan selangkah mendekati aku, tapi masih di dalam kawasan rumah. dia bertenggek di sisi pintu dengan wajah muram sendunya.

" omo, kesiannya.. hm awak okey tak ni? " serius aku risau gila tengok dia. dah macam orang baru lepas beranak.

" siapa yang bagitahu kau? " soalnya mendatar.

aku macam em terpana jap ;---;

apa patut aku jawab. hELL

dia memang tak suka orang datang melawat dia ke macam mana? or sebenarnya jungkook ni bipolar? sebab taehyung pernah kata masa kat gereja waktu tu emosi jungkook ni agak.. em.

jungkook tak suka perhatian yang macam ni. so aku patut tinggalkan je bekal ni.

aRGH pape je lah.

" s-saya tahu sendiri. sebab awak kan tak datang sekolah? " aku main bedal je.

jungkook mengangguk perlahan sesambil menenyeh kelopak mata.

" apa tu? " soalnya lagi dengan bibir yang memuncung ke arah tangan aku.

" b-bubur, nak? ehee.. "

jungkook tersenyum kecil. " nak, kalau kau suap. "

*****

gila hawau bilik jungkook ni. boleh tahan awesome. ada bahagian dinding dia yang dipenuhi pingat. ada juga bahagian lain yang dilekatkan dengan poster-poster boyband kegemaran dia, seperti bigbang.

bfkakroalkcpalw ada frame gambar dia dengan family! awH SO CUTE.

" betul awak tak nak ke klinik atau hospital? saya risau demam awak ni makin melarat. jomlah saya teman. "

" dah sepuluh kali kau tanya soalan yang sama, dan begitu juga dengan jawapan aku. "

aku merengus geram, sudu ni aku sumbat dalam mulut dia, tonyoh-tonyoh sikit. lepastu aku lepaskan sudu tu. hA padan.

Snap + jjk Where stories live. Discover now