****lepas je dapat tahu dari sehun yang tak pernah bercakap tu. aku macam shOOk kau tahu, seingat lah kan jungkook pernah cerita pasal yeri malam tu.
NI TEORI PROF. YOONJI.
yeri suruh jungkook menyamar jadi teman lelaki dia dengan sengaja post gambar diaorang supaya baekhyun fikir yang mereka ada hubungan.
atas sebab baekhyun tak henti kacau yeri. eUW BAEK PSYCHO? takkan lah do muka dia comel kot HAHA kk sambung.
satu hari tu tiba-tiba yeri datang minta jungkook jadi teman lelaki dia, tanpa sebab? but jungkook tak nak. dari apa yang jungkook cerita, dia setuju menyamar tu pun kerana dia pun ada muslihat dia sendiri.
lOL. apakah semua ni?
then, walaupun yeri pernah nak hentikan. jungkook suruh mereka bertahan sekejap je lagi. but now, yeri dah taruh hati dekat jungkook yang pernah sukakan dia? like..
tu baru penerangan.
atas teori aku,, jungkook sengaja buat semua ni supaya yeri betul-betul jatuh cinta dekat dia? dia tak terima yeri masa tu sebab, dia nak balas apa yang yeri buat dekat dia?
HAH KORANG RASA LOGIK TAK? ;--;
t-TAPI.. jungkook, bukan orang macam tu. emm... walaupun aku tak kenal dia sangat dan pernah tinggal dengan dia. aku tak rasa dia jenis macam tu.
lagipun malam tu dia nampak sedih.. aku boleh baca riak wajah dia. hm, ke sebenarnya dia masih sukakan yeri?
WDEFISH LAH SEMUA NI T..T
SEBAB TU LAH AKU NAK LUPAKAN JUNGKOOK FAHAM TAK.. T^T tapi.. ramai kecam. ha..ha..ha..
***
semasa di dewan, aku hanya duduk tidak berbuat apa-apa. boleh di cop curi tulang. dewan ni dah jadi meriah dengan persiapan untuk hari penganugerahan tu nanti.
memang besar-besaran tahap gaban punya. aku paling rimas dengan dak dak kelab seni. diaorang hias dewan ni, ya tuhan. cantik tu memanglah.
aku alah dengan kilat yg warna-warni tu korang tahu eNNN ;~~; serius tak tahan.
aku duduk memerhati sekeliling dan macam makcik guard betul-betul sebelah pintu masuk dewan. dekat atas pentas besar depan sana tu, kelab drama dengan muzikal tengah berlatih.
fuh sarat memang sarat dengan orang. aku tengok narae tengah ajar junior cara nak buat rakaman. haih, entahlah aku still takdo mood.
dia pun masih tak nak cakap dengan aku.
mata aku kembali pada pentas.
ah,,jungkook. dia berpeluh, sedang meneguk sebotol air mineral. perlahan bibir aku tertarik. dari jauh, dia tetap handsome. dekat mata aku sentiasalah. hmm.. indahnya.
JEOGOAMTPWPG
DIA NAMPAK AKU LAH PULAK cecepat aku tengok benda lain.
" yoonji? "
" iYE? ehh, awak—ummm baekhyun kan? " aku terus dapat tangkap seorang senior yang menegur aku.
YOU ARE READING
Snap + jjk
Fanfiction2017 [completed] + she forgot to silent phone while trying to snap her crush