" Miray Hanım sizin burada ne işiniz var? Her neyse ben de size geliyordum. E4 'ün işini bitirecekmişiz. Acele et! " Bu neydi şimdi E4 en iyi ajanlarımızdan biri idi. Tabi benim de idolüm idi. Şimdi onu öldürmek nereden çıkmıştı!? Bu emri kim vermişti? " Ne!? Hayır ben , ben bunu yapamam. O en iyi ajanlarımızdan biri! " dedim. Dedim ve kaşlarını çatarak bana baktı. Sonra kasiyere döndü ve " Hakan yaz kardeşim dönüşte öderim iki masayı da. " dedi. Beni kolumdan tutu ve kim bilir kaçıncı görevime götürdü. Yanındaki kız da görüşürüz enişte. " dedi ve adının Hakan olduğunu öğrendiğim kişinin dudaklarına yapıştı. Ne?! Enişte mi? Sevgilisi değil miymiş?
Beni kolumdan tutup arabasına bindirdikten sonra kızlara mesaj atmış ve durumu anlatmıştım. Biraz kırıldılar çünkü bu gün lunaparka gitmeyi düşünüyorduk. Yılda bir ya giderdik ya gitmezdik.
Oğuz Bey " Geldik! " deyince bütün bu negatif düşüncelerden kurtulup ona baktım. Fakat yüzüm hissiz idi. Arabadan indi ve bagajı açıp silahların bulunduğu çantayı aldı.
" Hadi! " dedi. Acıyla ona baktım.
" Kız MİT'e ihanet etti halla onun iyi biri olduğunu mu düşünüyorsun? " dedi. Hayır iyi olduğunu düşünemezdim. Arabanın kapısını açtım ve indim. Kapıyı kapatırken kesin ve kararlı bir şekilde " Hayır! " dedim. Yaklaştı ve bilgi vermeye başladı " E4 bize ihanet etti , detay sorma çünkü yok! Bu gün burada yeni bir görev için olduğunu sanıyor. 30 dk sonra burada olur. Biz de yan apartmanın çatı katında beklicez. O bankaya girerken ölücek... " dedi. İyi bir plandı çünkü en yakın karakol veya adliye 500 km uzaklıkta idi. Bize yetişemezleri ve bu bir sır olarak kalır idi. MİT'in sırrı... Konuşması bittikten sonra yan apartmana girdik ve çatı katına girdik. Görüş alanımıza giren bir köşeye silahı kurduk. Silahın kurulumu oldukça basit idi , sadece 5 dk sürdü.Oğuz Bey haklı çıktı , E4 yaklaşık 30 dk sonra bankanın önüne geldi. Oğuz Bey silahı işaret etti. Hemen yaslanıp nişan aldım. Ve o artık hayatta yoktu... İhaneti yüzünden.
Hemen silahı topladık ve apartmandan indik. Arka tarafa parkettiğimiz arabaya doğru yürüdük. Bu arada şimdi fark ediyorum da Oğuz'un arabası benimki ile aynı idi. McLaren 688 HS. Tek fark benimki kırmızı , onun ki lacivert idi. " Ama , ama bu araba..." sözümü tamamlayamadım çünkü Oğuz Bey kendini beğenmişlik yaptı.
" Biliyorum harika , kusursuz ve çok pahalı bir araba. " dedi IQ su düşük öküz. " Hayır biliyorum bu benim arabamın aynısı ama lacivert. Benimki kırmızı idi. " dedim ve bana bön bön baktı IQ su düşük şapşal.Beni evime bıraktı ve gitti. E4 ölmüştü. Ama ihanet ettiği için , bunu haketmişti. Peki ben ya ben intikamımı alamadan ölür isem?...
Tekrardan merhaba ajanlarım. Aksiyon kaldığı yerden devam edecek ve daha da merak uyandıracak. Sizce bu intikam ne intikamı? Yorumlarda yazarsanız sevinirim. Votelerinizi bekliyorum.❤❤❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
2 AJAN
ActionSatrançtaki piyon-vezir ilişkisi hayttaki fakir-zengin ilişkisi ile aynıdır...