Alarmı kapatıp yataktan doğruldum. 4 arkadaş MİT'te görev yapıyor ve aynı evde yaşıyorduk. İlk ben kalkar ve onları uyandırırdım. Yine aynıydı. Kalktım ve ilk Ece'nin yanına gidip omzundan dürttüm " Ece kalk. Ece? Ece , canım arkadaşım. " Bu ilkti ne mi? Çıldırmam " Ece!!! " Ece yataktan fırlayarak kalktı. Tabi buna Asude ve Yaprak ta dahil. Hepsi aynananda - 16 yıllık arkadaşlığın sonucu sanırım - "N'oluyo lan niye bağırıyon niye adam gibi uyandırmıyon? " diye sorunca köpürdüm. Hadi ama hanginiz köpürmezdiniz? " Ulan kaç kere seslendim beğenmiyor sanız kendiniz uyanın. " diyerek olaya noktayı koydum.
Dün pijama partisi vermiştik ve hepimiz benim odamda 2 kişilik yatakta yatmıştık. Ama en rahat olanları bendim. Aşağı inip kahvaltılıkları çıkardım. Bu sırada kızlar da aşağı inmişlerdi. " Ben kahvaltı etmicem. Size afiyet olsun. " dedim. Yukarı odama çıktım ve en sevdiğim kotum ile bulut mavisi gömleğimi yatağın üzerine koydum. Havlumu da aldım ve duşa gidim. Çıkınca hazırladığım kıyafetleri giydim ve bordo el çantamı da alıp odadan çıktım.
Kızlar hazır bir halde kapıda beni bekliyordu. " Çok beklettim mi? " diye sordum. " Hayır sevgilim hazırsan yemeğe gidebiliriz artık. " diyen Yaprak'a sert bakışlarımı yönelttim. Kapıyı kapattık ve herkes kendi arabasına bindi. Asude Mercedes , Yaprak Ferrari , Ece Porche ben ise McLaren 688 HS' ye bindik ve MİT'e yeni götevlerimizi öğrenmek için yola çıktık. MİT'e vardığımızda herkes bir telaş içindeydi. Birini durdurdum ve ne olduğunu sordum " Beyaz Kule Holding'inin veliahtı Oğuz Kaya burada eğitim verecek. Hepimiz hazırlık yapıyoruz. Bir hafta gelmezseniz dünyadan haberiniz olmaz! " diye çıkışını bitirdikten sonra gitti. Bu Oğuz kimdi?...
Selam arkadaşlar. Uzun uğraşlar sonucunda geliştirmek için uğraştığım 2 Ajan kitabını beğendiğinizi umuyorum. Kendimi geliştireceğim ve bu konuda çok sık çalışıyorum. ❤❤❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
2 AJAN
AcciónSatrançtaki piyon-vezir ilişkisi hayttaki fakir-zengin ilişkisi ile aynıdır...