Bölüm 2

55 7 13
                                    

O gıcık kız ile o gıcık konuşmayı yaptıktan 10 dk sonra Oğuz Kaya geldi. Herif oldukça yakışıklı idi. Parlak ve bakımlı saçları , derin ve birçok anlam içeren parlak yeşil gözleri , kusursuz beyaz cildi , 1.85'lik boyu ve kasları. Fakat oldukça kibirli oluşu gerçekten itici idi. Dış görünüşü ne kadar çekici ise içi o kadar itici idi. Neden mi? Ona yanlışlıkla çarpan Yaprak'a " Dikkat etsene salak! " diye bağırdı ve nerdeyse bu yüzden Yaprak kovulacaktı. Çok saçma değil mi? Evet katılıyorum saçma.

Oğuz Bey'in katılması nedeni ile bir toplantı yapıldı. Bilgisayar güvenliği sektöründe görev yapacaktı. Kendisi dövüş sanatlarında da çok iyi olduğu için acemilere dövüş dersi vereceğini söylediler. Kimin olduğunu çekilişle belirlendi. Kim çıktı dersiniz!? Ben!!! Dünya'nın en şanssız 3. varlığı. Neden 1 ve 2 değil diyeceksiniz. Çünkü o sırada Oğuz Bey'in annesi ve babası vardı. 

   O gün Oğuz Bey sayesinde boş geçmişti ve biz de kızlarla yemek yemek için oldukça lüks bir restorana gittik. Ben olmazsa olmaz İskenderimi , Yaprak biricik kebabını , Asude diyet salatasını , Ece yaprak sarma , pilav , salata ve mercimek çorbasını afiyetle yedikten sonra ben hesabı ödemek için kasaya gittim. Bu sırada kızlar da arabalara geçtiler. Kasada Oğuz Bey'i bir Sürtük ile gördüm. Sürtük olduğunu nasıl mı anladım? Çok kolay. O iğrenç sarı saçları , göğüslerinden  düşecekmiş gibi duran beyaz şey - evet şey çünkü o şey bir tişört olamayacak kadar
açık!!! - , kıçında biten bir etek , lens  olduğu belli mavi gözleri , silikon göğüsleri... Boktan bir kadın yarışmasının 1. si olabilecek bir potansiyele sahipti  Oğuz Bey beni farkedince azını açtı ve ne dedi dersiniz?...
    Medyada Miray var.

   Selam Ajanlarım. Umarım yeni bölümü beğenmiş sinizdir. Vote ve yorumlarınızı bekliyorum❤❤❤

  

2 AJANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin