Kapışma/ 2.bölüm

2.5K 139 291
                                    


{Nefes' in ağzından}

İnsanlar korkarak bağırıp etrafa yardım etmek için çabalayıp duruyordu. Alt geçitten geçen sürücülerden biri sütuna çarpmış ve eski sütun devrilme aşamasına gelmişti. Bir insanın dikkatsizliği bir sürü duyguyu ortaya çıkarmıştı. İnsanoğlu kaybedince değer bilen bir yaratıktı. Şimdi daha sıkı sarılacak ve daha çok sevdiklerini belli etmeye çabalayacaklardı ta ki kazanın üzerinden bir süre geçene kadar, çünkü aynı insanoğlu bir sonra o yaşadığı olayları hiç yaşamamış gibi kırıp yıkmaya devam ediyor. Düşüncelerden sıyrılıp yaralılara yardım edip acil servis ekiplerine yardımcı olduktan sonra benlik bir iş kalmayınca motoruma atlayıp eve geldim. Odama çıkıp bir duş alıp üstümü değiştirdim. Biraz sosyal medya hesaplarımda dolandım. Yine bir sürü takip istediğiyle mesaj vardı. Çoğu neden fotoğrafımın olmadığı hakkında atıp tutarken bir kısmı da Eymez' lerin tek varisi olup olmadığımı sorguluyordu. Evet hiçbir sosyal medya hesabımda fotoğrafımı kullanmadım. Tanınmak istemiyorum çünkü.
Biraz daha takılıp kalktım saate baktığımda saat 18:00' di.
Kitaplığımın önünde durduğumda annemin yeni kitaplar aldığını gördüm rasgele birini alıp yatağıma yüzüstü uzandım. Zaten hepsini okuyacağım için tek tek bakınmaya gerek duymadım.

Kafamı bir an kaldırıp saatte baktım saat 20:10 olmuş ne ara zaman geçti anlamadım bile. Hemen toparlanıp aşağı indim. Sofra hazırdı babam hala gelmemişti bende Solana geçip kanalları değiştirdim ilgimi çeken bir şey yoktu zaten aram pek iyi değildir televizyonla izlemeyi çok sevmem. Kumandayı bırakıp okulda ne yapacağımı düşünmeye başlamıştım. Kimsenin benimle param için arkadaşlık kurmasını yakın olmasını istemiyordum. İnsanların ikiyüzlülüklerinden bir hayli bıkmıştım etrafında ki herkes mi öyle olur diye düşünüyorsanız eğer ben de aynı cümleleri zihnimden geçiriyordum. Ben bunları düşünürken kapı açıldı.

Kafamı çevirip kapıya baktığımda babam gelmişti. Gelip yanıma oturdu. Babama bakıp gülümsedim babam da bana sıkıntılı olsa da gülümsedi. Bir şey olmuştu bir şey isteyecekti benden anlamıştım.
"Kızım senden bir şey isteyeceğim bu hem büyüklerin yarışı için hem de senin kendin için. Lafı uzatmaya gerek yok silah eğitimi almanı istiyorum." dedi.

Aslında bu benim için de iyi olacaktı çünkü istediğim şeylerin karşılığını en iyi şekilde vermeyi seven biriyim hem iyi anlamda hem kötü anlamda. Bana yapılan iyiliğin karşılığını da en iyi şekilde veririm yapılan kötülüğün de karşılığını fazlasıyla veririm. Bu tür bir isteği geri çevirmememin veya garipsemememin tek nedeni önceki yaşadıklarım ve zamanı geleceğinde hissettiğim yaşanacaklar sadece.

Babama döndüm "Tamam baba ama ayarlayacağın hocayla ben görüşmek istiyorum zamanlamayı kendim ayarlamak istiyorum" dedim. Babam bu sefer içten bir tebessümle beni onayladı. "Peki nasıl istersen" dedi. Tam konuşmamız bitti annem seslendi "Hadi Bülent sofra hazır "

Yemeğimi yer yemez hazırlanmak için odama çıktım. Dolabımı kurcaladım istediğim gibi bir şey buldum ama en kısa sürede alışveriş yapmam gerekiyor.


Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Mavi MelekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin