⚽TANITIM⚽

2K 204 19
                                    


  İnmek üzere olan uçağın camından heyecanla baktım. İki yaşıımdan beri memleketim olan Trabzondan ayrılmış artık yerlisi olduğumuz Antalya'ya taşınmıştık. Belli bir süredir annemler gelmese bile mutlaka tek başıma da olsa geliyordum. Aradan on beş sene geçmiş, ben büyümüş on sekizime merdiven dayamıştım. Hostesin yaptığı anonsla kemerimi bağladım. İçimde nedenini bilmediğim bir heyecan vardı. Sanki çok farklı bir şeyler oalcaktı ama ben bunun farkında bile olmayacaktım. Uçağın inişe geçmesiyle gülümsemem arttı. Halamı, dedelerimi, anneannemi, amcamı, dayımı ve teyzelerimi çok özlemiştim. İniş yapan uçaktan sağ ayağımla ilk adımımı atıp indim. Uçağın merdivenlerinden inmeye devam ederken yabımsan birinin hızlıca geçip beni itmesiyle ağzımdan uçak bir inilti kaçtı.

"Ulan Allah'ın hırbosu dikkat etsene be."Kafasını yavaşca bana çevirdi.

"Bana mı diysin?." Gözlerimi devirdim anlaması kıttı galiba.

"He sana diyrim noldi zoruna mi gitti."

"La işine bak kızım La ilahe illalah ya." Önünden geçerken omuz atıp merdivenleri inmeye devam ettim. Kuzenim Sude'nin de dediği gibi hiçbir zaman bu dünyada altta kalmayacaktın. Özellikle de hırbolara karşı!.

⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽

  Selam yeni kitabımla karşınızdayım. Bu kitap için oldukça heyecanlıyım. Aslına bakarsanız bu kitabı hiç kurgulamamıştım. Dün akşam yaşadığım küçük bir olaydan sonra aklıma esen fikir yağmuruyla böyle bir kurguya başladım. Umarım her birimiz için iyi bir kitap olur. Bir sonraki bölüme kadar hoşçakalın.

SenaKarahanli

Mor Top (KİM VURDUYA GİTTİ)#Wattys2018Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin