Karakter Tanıtımı

40 4 2
                                    

Ece: Hikayemizin ana karakteri onun hayatından bir bölümü okuyucaksınız. Açık kumral ve kahverengi gözlüdür. Beyaz tenlidir. 1.54 boyunda ve 64 kilodur. 2003'te doğmuştur.

Begüm: Ece'nin dayısının kızı, onun hakkında her şeyi bilir. Hep beraberdirler. Sarışın ve mavi gözlüdür. Beyaz tenlidir. 1.75 boyundadır. 2001'de doğmuştur.

İrem: Ece'nin teyzesinin kızı, Ece 7.sınıftayken çok yakın olmuşlardır sonra da öyle devam etmiştir. Ece'yle benziyorlardır. 1.65 boyundadır. Kumral ve kahverengi gözlüdür. Koyu tenlidir. 1997'de doğmuştur.

Oğuz: 1.70 boyunda 58 kilodur. Koyu kahve saçları ve kahverengi gözleri vardır. 2001'de doğmuştur.

Sıla: 1.64 boyundadır. Koyu kahve saçları ve kahverengi gözleri vardır. 2003'te doğmuştur. Ece'yle aynı sınıftadırlar.

Ege: 1.67 boyundadır. Kumral ve kahverengi gözlüdür. Gözlük takıyordur. 2003'te doğmuştur. Ece'yle aynı sınıftadırlar.

Kağan: Ece'yle aynı sınıftadırlar. 1.70 boyundadır. Kahverengi saçları ve gözleri vardır.

Doğukan: Ece'yle aynı okuldadırlar. 1.70 boyundadır. Esmerdir ve koyu kahve gözleri vardır. 2001'de doğmuştur. (1 yıl geç okula başlamıştır.)

Feriha: Ece'nin annesinin kuzeninin kızıdır. Aynı sınıftadırlar. 1.50 boyundadır. Kahverengi saçları ve ela gözleri vardır.

Dilek: Ece'yle 1.sınıftan beri aynı sınıftadırlar. 1.70 boyundadır.

Emircan: Ece'nin annesinin kuzeninin oğludur. 1.75 boyundadır. Kahverengi saçları ve gözleri vardır.

Emine: Ece'nin annesidir. 1.60 boyundadır. Kumral ve kahverengi gözlüdür. Kapalıdır.

Baykal: Ece'nin babasıdır. 1.70 boyundadır. Esmer ve koyu kahverengi gözlüdür.

Yiğit: Ece'nin kardeşidir. 2006'da doğmuştur.

NOT: Karakterlerin kişilik özelliklerini vermedim çünkü okurken anlamanızı istiyorum.

SIRADAN Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin