Güzel bir dinlenmeden sonra herkes makinenin başında duruyordu. Swault'un hevesli konuşması diğerlerinde pek heyecan uyandırıyor gibi değildi ama yine de hevesli gibi görünüp sahte gülüşler ile onu desteklercesine bakıyorlardı. Herkes dışarı çıktıktan sonra daha önce hiç görmedikleri bir araç gördüler. Swault ve arkadaşının gezegenin merkezine gitmek için kullandıkları araçtı bu. Evelin ilgisiz bir şekilde araca geçti. Xander ise yeni bir gezegen keşfetmişçesine inceliyordu ve Swault'a dönüp heyecanlı sesiyle konuşmaya başladı;
"Bana bak ufaklık eğer sevgilin için gerekli parçaları almamı istiyorsan bana da bu araçtan yapacaksın."
Swault omuz silkti ve gözlerini devirirken kafasını kabul eder şekilde salladı.
Hızlı bir şekilde ulaşmışlardı gezegenin merkezine ve parçaların bulunduğu yere doğru ilerlediler. Parçaların satıldığı yere varlıkların da Swault eliyle işaret etti Xander'in şeklini alması gereken kişiyi. Oldukça uzun boylu ve garip boynuzları olan biriydi. Rengi güneşin rengini anımsatıyordu. Xander korku dolu gözlerle bakarken Evelin'in destek dolu elini hissetti omzunda. Söylenmeye devam ederken garip uzaylının şekline bürünmüştü çoktan. Evelin gözlerini ayırarak Xander'e baktı. Tek kaşını kaldırıp;
"Sesinde bir değişiklik yok Xander. Bunun farkındasın değil mi?"
"Kusura bakma ama kıvırcık bayan elimden gelen tek şey bu. Ben size şekil değiştirenim dedim sesimi değiştirebilirim diye bir vaatte bulunduğumu hatırlamıyorum."
Swault araya girmişti bu sefer, sınıfında ki en tembel öğrencileri azarlayan bir öğretmen edasıyla;
"İkiniz de artık sussun da işimizi yapalım. Sesinin aynı kalmasının bir sakıncası yok. Konuşmuyorken daha zeki görünüyorsun bu da işimize yarıyor. O yüzden sus ve şu listede ki parçaları içerde ki adamdan alıp buraya getir. Çok büyük değiller. Şimdi bekleyelim de şu Boynuzlu Tendx buradan ayrılsın."
Swault konuşmasını bitirdikten bir süre sonra uzaylı oradan ayrılmıştı ve şimdi iş tamamen Xander'e kalıyordu. Xander araçtan inerken Evelin'in gözlerine baktı ve ön tarafta oturan Swault'u işaret ederek dudak hareketleri ile konuşmaya başladı;
"Ben bunu döverim."
Evelin tebessüm ederken elleriyle gitmesini işaret etti. Swault ve Evelin artık tamamen çürük yumurtaya bağlı bir şekilde durmak zorundaydılar.
Xander içeri gireli çok bir zaman olmadan Boynuzlu Tendx yavaş yavaş Xander'in olduğu yere doğru gidiyordu. Bunu ilk gören Evelin olmuştu. Bu uzaylı Xander'i gördüğü yerde öldürürdü. Bir şeyler yapmalıydı. Araçtan inip hemen boynuzlu uzaylının yanına gitti. Onu oyalamaktan başka yapacak bişeyi yoktu. Bir kaç parça almak isteyen biri gibi davranıp vakit kazanmaya çalışıyordu. Bu sıra da Xander dışarı çıkıp araca doğru yürürken Evelin'in tüm çabalarına rağmen uzaylının bakışlarından kurtulamadı. Uzaylı koşarak Xander'in yanına gidiyordu. Evelin öylece bakakalmıştı. Xander çığlıklar içinde araca koştu ve hemen bindi. Swault aracı Evelin'e yaklaştırdı ve o da bindikten sonra hızlıca oradan uzaklaştılar. Xander nefes nefeseydi. Gözleri kocaman açılmış ve kendi şekline dönmüştü.
"Ben az önce ölüyordum. Orada az önce ölüyordum. B-e-n ö-l-ü-y-o-r-d-u-m!! Gördünüz değil mi? O boynuzlu yaratık üstüme nasıl geldi? Ölüyordumm diyorum tepki verin."
Evelin gözlerini kapatıp derin bir nefes aldıktan sonra cevap verdi;
"Hâlâ yaşıyorsun ama değil mi? Biz şu an senin o cırtlak sesini duyuyoruz değil mi? Kusura bakma ama çürük yumurta biz sana bu işin böyle olacağını dedik tehlikesiz olacağı konusunda bir vaatte bulunduğumuzu hatırlamıyorum."
Xander'e bu sözler çok tanıdık gelmişti. Tam ağzını açıp cevap verecekken araç ani bir hareketle durdu. Araçtan indiklerinde Swault, Xander'in karşısında ufacık boyuyla kollarını açmış konuşuyordu;
"Sevgilimi ver bana hadi.."
Xander gözlerini devirip elinde ki parçaları uzattı. Swault küçük adımlarıyla makineye doğru yürümeye başladı ve yüksek ve heyecanlı sesiyle de konuşmaya devam ediyordu;
"Sadece.. Sadece 5 dakika verin bana. Sonra sevgilim ve ben karşınızda olacağız. İşte o zaman yepyeni bir macera başlayacak.. "
Evelin içeri girmektense dışarıda durup biraz yalnız kalmayı tercih etti. Xander ise çocuk gibi aracı inceliyor orasını burasını elliyordu. Evelin hayatının ne kadar değiştiğini arkasını dönüp açık kapıdan gördüğü heyecanla makineyle uğraşan Swault'u görünce anladı. Çok kısa süre önce Nassah gezegenin de özgür olmasa bile sevdikleri ile birlikteydi. Şimdi ait olduğu bu gezegen ve yeni tanıştığı bu kişiler ona tuhaf geliyordu. Birisi çocuk gibi sakar ve meraklı birisi makinelere aşık ufacık bir uzaylı. Oysa Nassah da Daniel vardı.. Ah, evet gerçekten Daniel şuan ne yapıyordu acaba? Onu özlemişti. Her uyandığın da gördüğü o hayran hayran bakan suratı özlemişti... Aklına gelen fikirle yüzüne ışık doğmuştu resmen. Parlayan gözlerle Swault'un yanına koştu.
"Swault senden bir şey istemem gerek. Biliyorum gitmek istediğin gezegenler var. O gezegenlerin arasına Nassah gezegenini de ekleyebilir miyiz? Oradan kurtarmam gereken bir arkadaşım var ve o da benim makinem gibi. Anlıyorsun değil mi? Lütfen.. "
Swault biraz düşünceli gözlerle baktı Evelin'e. Yavaş yavaş gözleri sevgilisine döndü. Onunla arasında ki bağı düşündü. Geceleri onunla dertleşirken ki hallerini düşündü..
"Tamam... Sevgilimle kavuştuktan sonra seni de arkadaşınla kavuşturacağım."
...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeryüzünden Gökyüzüne Kadar
Science FictionMesafelere rağmen birbirlerine aşık oldular... Yalnız biraz fazla abartmış gibiydiler. İki farklı şehir değildi onların arasında ki mesafe. İki farklı gezegendi... 09.09.2017 Bilim Kurgu içinde #148