Oldukça sıradışı bir güne başlamıştı Nassah gezegeni...
Lady Sheliti uzun altın sarısı saçlarını tehditkar bir şekilde geriye atıp dikkatlice inceliyordu karşısında duran yaratığı. Başka bir gezegenden olduğu apaçık belliydi. İlk defa böyle bir durumla karşılaşıyorlardı. Daha önce Nassah gezegeninin sınırlarına girebilen olmamıştı. Nassah, özel kalkanlarla çevrili ve GGS gözlükleri olmadan görünmeyen gizemli ve keşfedilmemiş küçük bir gezegendi. Bu yaratık bunları aşabildiğine göre baya deneyimli olmalıydı. Tüm gezegen halkı korku içinde bu yaratığa bakarken birden Lady Sheliti'nin sesi duyuldu;
"Bize kim olduğunu ve nereden geldiğini söyle!"
Herkesin dikkati bir anda Lady Sheliti'ye yönelmişti ve şaşkındılar. Çünkü ilk defa Ladylerini bu kadar sert ve sinirli görüyorlardı. 1500 yıldır bu gezegen de hiç gerginlik olmamıştı. Huzur ve sakinlik hakimdi bu topraklarda. Taa ki bugüne kadar..
"Adım Xander, ben bir şekil değiştirenim. Bu bölge de kimsenin görmediği bir gezegen olduğundan bahsedilirdi hep. Ben de uzun zamandır bu konu hakkında araştırma ve gözlem yaptım. Dün gece gezegeninizden biri kalkanları aşarak Uzay Boşluğuna çıktı. Önce anlayamadım. Uzayın ortasında bir anda beliren biri gibi görünüyordu ama işin aslını bildiğim için durumun o kadar ilginç olmadığından emindim. Takip ettim onu. Gezegene tekrar girerken kalkanları nasıl aştığını inceledim. Sonra ben de bir kaç deneme yaptıktan sonra kalkanları aşmayı başardım. Dikkat çekmemek için de takip ettiğim kişinin şekline girdim. Amacım biraz burayı inceleyip tekrar gezegenime dönmekti ama enerjim bitip normal halime dönünce işler karıştı.. "
Lady Sheliti bu açıklamalardan sonra daha da sinirlendi ve hızlı bir hamleyle Xander'i boğazından tuttu.
"Uzay boşluğunda gördüğün kişi kimdi!?"
Xander, neye uğradığını şaşırmıştı. Enerjisi olmadığı için bu ani hareket karşısında dizlerinin üstüne çöktü ve zorlada olsa cevap verdi;
"Kim olduğunu bilmiyorum ama görsem tanırım.."
Şimdide tüm gezegen halkı bu kişinin kim olduğunu merak ediyordu. Herkes etrafına şüpheli gözlerle bakarken o kişi olmadıkları için şükrediyor gibiydiler. Çünkü gezegenden dışarı çıkmak kesinlikle yasaktı ve daha önce hiç kimse buna cesaret etmemişti. Böyle bir şeye kalkışarak tüm gezegeni tehlikeye sokmuştu. Bu vurdum duymaz kimdi peki?
Lady Sheliti acilen dün gece ki koruyucuları yanına çağırdı. Hepsine teker teker sordu ancak hiç biri o kişiyi görmemişti. Anlaşılan bu şekilde de öğrenemeyecekti bu kişinin kim olduğunu. En iyisi tekrar Xander'e dönüp nasıl birini gördüğünü tarif etmesini istemekti.
"Gördüğün kişiyi tarif et!"
Xander, tarif etmeye başlamıştı.
"Orta boylar da bir kızdı. Saçları kızıl ve kıvırcıktı. Kollarında Ay ve Jüpiter dövmeleri vardı. Başka da bir şey görmedim."
Başka bişey görmesine gerek kalmamıştı zaten. Tarif ettiği şeyler doğrudan Evelin'i gösteriyordu. Gezegende ki tek kızıl saçlı kız Evelin'di çünkü. Ay ve Jüpiter dövmeleri de bunu destekliyordu.
Şimdi başın belada işte kızım, kaç...
Herkes "Başka kim olabilirdi ki.." dercesine etrafa bakıp Evelin'i arıyorlardı. En sonunda Daniel onu bir ağacın dalında uyurken buldu. Uyandırmak istemiyordu Evelin'i. Çünkü çok güzel ve masum görünüyordu. Kızın saçlarına dokunmaktan kendini alıkoyamadı. Daha önce hiç fırsatı olmamıştı ya da cesaret edememişti belki ama bu uzay meraklısı deli kızı seviyordu. Evelin kendine gelir gibi olmuştu. Elleriyle gözlerini ovuşturup Daniel'e baktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeryüzünden Gökyüzüne Kadar
Science FictionMesafelere rağmen birbirlerine aşık oldular... Yalnız biraz fazla abartmış gibiydiler. İki farklı şehir değildi onların arasında ki mesafe. İki farklı gezegendi... 09.09.2017 Bilim Kurgu içinde #148