Evden uzaklaştığımı anladığımda bir taksi durdurdum, ve bindim. Havaalanına geldim ve şuan uçaktayım yaklaşık yarım saattir düşünüyorum. Aslında artık özgürdüm bitmişti yani ama nedense içimde tarif edemediğim bir korku var, bence çokta normal ya evden kaçtım ya, evet bu kötü bişey olabilir ama inanın sizde benim yaşadıklarımı yaşasanız bir dakika bile katlanamazdınız.
***
Adım Arya; babam ve annem henüz evlenmeden doğdum bu yüzden; annem ve babam benim yüzümden evlenmek zorunda kalmışlar. Aslında ilk başta birbirlerini severek evlenmişler sonradan babam annemi sevmemeye başlamış ve bu giderek nefrete dönüşmüş,ve bu giderek dahada kötü bir hal almış babam her geçen gün eve sarhoş gelir annemi döverdi. Sonunda annem dayanamayıp evden kaçtı ilk başlarda annem beni yanına almadı ama sonradan ben 14 yaşımdayken beni yanına aldı. Herşey istediğimiz gibi oldu annemle ben tam 2 yıl beraber yaşadık o kadar mutluydum ki annemle tam istediğimiz gibi bi hayat yaşıyodum. Ama sonradan hayatımı mahvedecek bi olay yaşadım; annem bi trafik kazasında hayatını kaybetti. Sonrasında hayatım mahvoldu, bir ailem olmadığı için beni babamın yanına gönderdiler, ve malesef hayatımın en kötü 2 yılını yaşadım, babam hergün bana şiddet uyguladı, beni odama kapattı yani anlayacağınız çok kötü bir hayat yaşadım. Ve şimdi 18 yaşıma geldiğimde kaçacaktım yani reşit olduğumda, ve herşey planladığım gibi gidiyor 18 yaşıma bugün girdim ve şimdi uçaktayım işte özgürlüğe uçuyorum...
Gözlerimi açtığımda uçaktaki yolcular ayağa kalmışlardı hemen kendimi toplayıp çantamı üsteki bölmeden almak için elimi uzatım. Elimle kavramının çantamı sırtıma kattım diğer yolcular gibi bende ilerledim. Uçağın kapısına geldim ve karşımda Buğra ' yı gördüm. Buğra planın ikinci kısmındaydı yani İstanbul ' a geldikten sonra Buğra ' yla yaşayacaktım Buğray' ı annemle yaşadığımız zaman tanımıştım çok iyi birisi artık hayatımın geri kalanını onunla yaşayacağım.