3. Bölüm

40 5 0
                                    

1 hafta sonra...

***
Bir hafta geçmişti ben yavaş yavaş alışıyorum artık, ilk başlarda hissettiğim korkuda yoktu içimde, ve bir haftadır Buğra yüzünden dışarı çıkamıyordum az önce Buğra ' yı zar zor ikna edip bakkala gitmek için dışarı çıktım, fakat etrafta ne bakkal vardı nede başka bişey sadece ıssız evler vardı , sorabilmem için de hiç kimse yoktu, sonunda 13 14 yaşlarında bir çocuk gördüm "Hey, bakarmısın buralarda bakkal varmı" dedim çocuk bana garip garip bakarak "Az ileride sağda var" dedi, çocuğa gülümseyip teşekkür ettim ve dümdüz yürümeye başladım çocuğun dediği gibi az ileride ki bakkala girdim. Adamın üstümdeki bakışlarını aldırmadan bakkalın içine doğru girdim lazım olan eşyaları alıp kasaya geldim dah doğrusu sadece ahşap bir masa.
"Başka bişey lazımmı" aklımı dağıtan sorunun sahibine bakıp kafamı sağa sola salladım. "32 lira" diyen adama bakıp kafamı aşşağı yukarı sallayıp cebimden iki 20 lira çıkarıp adama uzattım para üstünü aldıktan sonra eşyaları naylon poşete kattım. Ve marketten çıktım ceketinin kapişonunu katıp yürümeye başladım.
Eve yaklaştım yan sokaktan biri çıktı, birden çıktığı için bi an kalbim hızlı çarpmaya başladı ama hızlı hızlı yürüyüp gidince rahatladım kimsenin arkamda olmasını istemem çünkü arkamdan gelip bişey yapabilir evet evet önümde olması daha iyi. Evin önüne geldiğimde gördüğüm şeyle ilk önce şaşırsamda sonra kendimi toparlayıp dış kapının tutma yerinden sürükleyerek açtım içeri doğru ilerlerken Buğra kapıyı açtı, başıyla az önceki çocuğa geç der gibi işaret verdi çocukta kafasını aşşağı yukarı sallayıp içeri girdi, benimde geldiğimi gören Buğra bana bakıp gülümsedi ama bu mutluluktan uzak sıcaklıkta uzak buruk bi gülümsemeydi yada pişman gibi ne olmuştu ki neden öyle bakmıştı aklımdaki düşüncelere tekme atıp bende gayet sıcak bi gülümsemeyle yürümeye başladım, içeri girip mutfağa yöneldim elimdeki poşetleri masaya bıraktım Buğra arkamdaydı ona dönüp "o adam kim içeri girdi senin arkadaşınmı" dedim birden yüzü düştü kafasını aşağı yukarı salladı ardından devam etti.
"Hadi sen git üstünü giyin biryerlere gidelim seninle" dedi kafamı aşşağı yukarı sallayıp odama gittim dolabımı açtım siyah kot pantolon ve siyah tişört giydim saçımı açıp yana yatırdım evet hazırdım odamdan çıkıp salona gittim, salonda sadece az önceki adam vardı ben içeri girdiğimde kafasını kaldırıp beni göz ucuyla süzdü ben tam çıkacakken Buğra geldi.
"Arya benim bir işim var sonra gideriz tamam mı?"dedi kafamı aşşağı yukarı sallayıp" tamam " Dedim kapıya yöneldim mutfağa gittim bugün aldığım eşyalar hala yerinde duruyordu içinden iki tane çikolata aldım sonra odama gidip yatağın üstüne oturdum çikolatalarımı yedikten sonra telefonumla kulaklığı çıkardım yatağa uzandım ve şarkıyı dinlemeye başladım.
Yaklaşık 10 dakika sonra Buğra'nın bağırma sesleri geldi ne olduğunu anlamak için kulaklığı çıkardım seslere kulak verdim " lan nasıl olmaz diyo lan, vazgeçmiş de vermeyecekmiş de, o piçe parasının on katını veriyorum nasıl olmaz diyor, ama ben gösterecem ona " ayak sesleri gelince hemen kulaklığı katıp gözlerimi kapatım.
Odamın kapısı açıldığında kalbim hızlandı. Dolabıma doğru yöneldiğini anlıyodum gözlerimi hafifçe araladım elini dolabın üzerine attı, hayır hayır olamazdı değilmi hayır iki gün önce eşyalarımı katmak için oraya bakmıştım ve bir silah görmüştüm hemen yerine kalmıştım Buğra' yada birşey dememiştim şimdi Buğra o silahı aldı arkaya dönünce hemen gözlerimi kapatım. Ayak seslerinden bana doğru geldiğini anladım yatağın sağ tarafı aşşağı doğru çöktü " özür dilerim Arya, ben yani, yaptım işte bi salaklık özür dilerim ama şimdi öyle bişeyin olmasına izin vermiyecem " ne neyin olmasına izin vermeyeceksin nolduki ne olmuş olabilirdiki, sonra ayağa kalktı kapıyı kapatıp çıktı dış kapını sesi gelincede evden çıktıklarına emin oldum koşup pencereden hangi yöne gittiklerine baktım az önce o çocuğun geldiği sokaktan hızlıca gittiler bende hemen odamdan çıktım ayakkabımı giyip ceketimi aldım ve evden çıktım hızlıca gittikleri sokağa gittim onları gördüğümde biraz yavaşladım ama hızlı adımlarla gidiyordum diğer sokağa döndüklerinde hemen koşmaya başladım duvarın köşesinden baktığımda eski her yeri kırık dökük bi eve girdiler bir süre beklemeye karar verdim. 10 dakika geçtikten sonra girmeye karar verdim içeride ne olduğunu çok merak ediyorum yani ne oluyordu ki sonra karşıdan bi adam geldi 50 60 yaşlarında şişkoydu ve sinirli bir tipi vardı hemen kendimi geri çektim beni görmemesi için. Adam az öne Buğra' yla yanındaki çocuğun girdiği eve girdi. Daha fazla dayanamayıp bir kaç dakika geçtikten sonra bende girdim ev öyle eskiydiki yerde tahtalar taşlar vardı sanki bir duvara dokunsam yıkılacak gibiydi yavaş adımlarla koridorda ilerledim karşıma bir merdiven çıktı aşağıdan ses gelmiyordu yukarıda olmalıdırlar. Merdivene adımımı attım ikinci adımı atacaktım ki birinin merdivenden inme sesi geldi hemen geri çekildim saklanacak bi yer bulmak için etrafıma baktım merdivenin altında bir kapı vardı kapıyı açtım içeri girdim burası bir tuvaletti kapıyı sesizce kapatım tuvalet öyle kötüydüki ağırdan bir farkı yoktu bi süre sonra merdivenden ses geldi muhtemelen yukarı çıkmışlardı tuvaletin kapısını sesizce açtım hızlıca tuvalete çıktım merdivenin başına geldim bir an geri gidecek gibi olsamda yukarı çıkmaya başladım karşıda bir oda çıkıyordu karşımda Buğra yanında ki çocuk ve o adamı gördüm ama Buğra ve yanındaki çocuğun arkası dönüktür o adam bir sandalyeye oturmuştu ve Buğra ' nın elinde bir silah vardı ve o adama doğrultmuştu yanın ki çocukta adamı kollarını tutuyordu, beni görmesinler diye hemen yanımdaki duvarın köşesine geçtim, sonra Buğra konuşmaya başladı" söyle lan öldüreyimmi seni lan istemiyorum dedim lan vazgeçtim vermicem kızı " dedi. Kızmı ne kimki o kız allahım lütfen aklıma gelen şey değildir sonra o adam konuşmaya başladı " ben sana parasını verdim kuz gelince benimdi "o kız benmiydim Buğra beni satmışmıydı ah allah kahretsin Buğra ne olur böyle bişey yapmamış ol ben. Sonra birden bi ses geldi böyle kulakları sağır edecek türden. Bu- bu - Buğra adamı vurdu Buğra vurdu Buğra bir adamı vurdu ben bunları düşünürken korkudan odanın kapısının önüne gelmiştim gözümden yaş geldiğinde o çocuk bana baktı Buğra " Arya " dediğinde bir an irkildim kafamı Buğra ' ya çevirdiğimde adam önündeydi gözüm oraya kaydı adam o kadar kötü gözüküyoduki kafasından vurmuştu kafası sandalyeden aşşağı sarkmıştı gözümden bir yaş daha geldi kafamı Buğra' ya çevirdim.
O birisini öldürdü o katil o, o Buğra' dı benim tanıdığım Buğra o böyle birşeyi nasıl yaptı aklım almıyordu.

"Arya senin ne işin var burada"

" S - sen - o - onu öldürdün "

Buğra bana ben ona bakıyodum ben donup kalmıştım birinin beni irdelemesini istiyodum çünkü gerçekten ani bir atak geçirebilirim sonra o çocuk Buğra' nın yanına gitti
" Buğra tamam kendine gel bizim burada durmayacağız dimi" ve sonra bi ses geldi allah kahretsin herşey daha beter olacaktı siren sesleri yaklaşıyordu polis gelmişti sonra birden Buğra kendine geldi "koray sen Arya"yı al arka kapıdan çık" isminin Koray olduğunu öğrendiğim çocuk kuşkuyla "sen" dedi
"Ben bir yolunu bulurum siz gidin benden haber alana kadarda sakın beni aramayın tamammı" dedi sonra Koray bileğim sıkıca kavrayıp merdivenlerden aşağı indi benim bileğimi tuttuğu için bende koşmak zorunda kaldım. Şimdi ne oluyodu ben hiç birşey anlamadım tek anladığım Buğra birisini öldürmüştü katildi ve belkide sadece bir kişi değildi birçok kişiyi öldürmüştü belki kafam o kadar karışıktıki ne yapacağımı bilmiyorum ama tek bildiğim bi daha Buğra" nın yüzünü görmek istemiyorum

Başka Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin