chapter : o n e

699 21 21
                                    

Karanlığa boğulmuş bir prenses ama yanında birde kahraman çocuk. Aşkları kadar kendileride imkansız ve karanlıklardı, birbirini kapatıyor ve dahada karanlığa iten ikiliydiler... Kalpleri kadar kendileride aptaldılar...

İşte bu benim öyküm, kendim kadar aşkımda aptaldı... Karanlıktık ama sadece ben değil ikimiz karanlıktık sadece biz ve ruhumuz değil zamanın kendiside karanlıktı...

Tom Marvolo Riddle ve Bellatrix Lastrange'in kızı Violetta Victoria Riddle'ım onlar kadar bende karanlıktım...

O ise James Potter ve Lily Evans Potter'ın oğlu Harry James Potter'dı. Kendi kadar aşkımızda imkansızdı...

13 yıl önce babamın yaptığı tek bir hamle onun ve benimde hayatımı değiştirdi.

O seçilmiş kişi ben ise karanlık lord'un karanlık kızı, kaderimiz 13 yıl önce yazılmıştı.

Karanlığa teslim olmak mı? Bir şekilde kendi ışığımı mı bulmam gerekiyordu? Bilmiyorum...

Öyküm Hogwarts Cadılık ve Büyücülük Okulu'na gelmekle başlar. Harry'lerin dördüncü senesi ama aynı zamanda üç büyücü turnavasının olacağı seneydi...

• • •

Uzun koridorda yürüyordum sanırım o büyük salon denen yere gitmeliydim. Arkamda gelen birinci sınıflar ve Profesör McGonagall vardı.

"Miss. Castillo sizi arıyordum her yerde."

"Sanırım yolumu kaybetmişim, Profesör."

"Peki, beni takip edin anlattığım gibi bina seçimleri yapılacak şimdi."

Başımı onaylar şekilde sallayarak onu takip ediyordum, uzun koridorun sonuna geldiğimizde yine birkaç hatırlatma yaparak büyük ağır kapıyı bize açtı.

Annem ve babam buradan nefret ederdi ama bu okul sayesinde bu kadar ünlü ve güçlüler diye düşünüyordum hep.

Salonun tepesine bakınca az olsun etkilendim denilebilir ama bence gök yüzü koyu mavi değilde siyah olmalıydı, siyahın en koyu tonu, siyahın Victoria tonu olabilirdi.

McGonagall elindeki uzun listeyle burada durun diye işaret etti birinci sınıflar oldukları yerde durunca en arkada bende durdum.

Bu veletlerle aynı yerde olmak beni sinir ediyor bir an önce bu bitse diye Merlin'e dua ediyordum.

"Isabelle Marie Wilson" dedi kağıdı okuyarak.

Mcgonagall seçmen şapkayı uzun sarı saçlı kızın üzerine koydu, şapka kararını verince binanın ismini haykırdı.

"SLYTHERİN"

Sarı saçlı kız asilce yeşil binanın sırasında hemen yerini aldı bense hâlâ bu veletlerin arasında bekliyordum.

"Hermione, bu kız kim?" dedi kafasını kaşıyarak Ron.

"Bilmiyorum, Ron."

"Güzel kızmış değil mi? Harry."

Bunu duyan Hermione Ron'un omzuna kitapla vurdu. Onları izlerken çok gülüyorum ama komik veya tatlı oldukları için değil onlardan nefret ediyorum.

"Victoria Susan White."

Merlin bana sıra gelmeyecek mi?! Sinirden gülüyorum artık. Onlara bakmaktan sıkılınca karşımdaki kıza bakıyordum.

"RAVENCLAW" diye bağırdı şapka bize doğru.

"Violetta Victoria Castillo. " dedi McGonagall.

Karanlık { Harletta Fanfic }Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin