Κεφάλαιο 24

6.9K 581 17
                                    

Ο Άρης μπήκε στο εστιατόριο που είχε πάει και με την Αθηνά και έψαξε με το βλέμμα γύρω του για να βρει την Σάντρα. Την ανακάλυψε να κάθεται με δύο μεσήλικες άντρες και να συζητούν. Όπως πάντα ήταν εντυπωσιακή.

Δεν αισθανόταν άνετα γιαυτό που πήγαινε να κάνει αλλά ήταν ένα αποχαιρετιστήριο δώρο για τη Σάντρα. Όμως το οτι έπρεπε να βγει μαζί της  τον έκανε να νιώθει κατά κάποιο τρόπο ένοχος απέναντι στην Αθηνά.

Η Σάντρα σήκωσε το βλέμμα της και τον είδε. Του κούνησε το χέρι και εκείνος πήγε στο τραπέζι της. Η Σάντρα τον σύστησε σαν αρραβωνιαστικό της και μετά ο Άρης με τους εκπροσώπους της εταιρίας άρχισαν να συζητούν για τις δουλειές.

Η Σάντρα άφησε τον Άρη να συζητά και εκείνη έψαχνε να βρει ευκαιρία για να εφαρμόσει το σχέδιό της.  Από την ώρα που έμαθε για την Αθηνά, έβαλε λυτούς και δεμένους να της φέρουν πληροφορίες  γι αυτήν. Μέχρι την επόμενη μέρα το πρωί ήξερε τα πάντα γι αυτήν. Είχε μάθει να δουλεύει μεθοδικά λόγω του επαγγέλματός της.

Ήξερε λοιπόν οτι η αγαθή Αθηνά πίστευε εύκολα στους ανθρώπους και το πλήρωνε, αφού είχε πληγωθεί επανειλημμένα. Ήταν το ιδανικό θύμα . Ήταν και άτομο με αρχές. Ο συνδιασμός των δύο ήταν που θα βοηθούσε την Σάντρα να την βγάλει από τον δρόμο της. Είχε ήδη σχεδιάσει ένα ένα τα βήματά της.

Ο Άρης απορροφημένος με την σοβαρή συζήτηση δεν πρόσεξε οτι η Σάντρα κάλυψε το τηλέφωνό του με την πετσέτα της και μετά με τρόπο το πήρε από το τραπέζι. Τον κωδικό του τον ήξερε ήδη. Σηκώθηκε όρθια και είπε: "Εμένα με συγχωρείτε για λίγο."

Οι άντρες συνέχισαν τη συζήτησή τους.

Στις γυναικείες τουαλέτες η Σάντρα έβγαλε το τηλέφωνο από την τσέπη του σακακιού της και άρχισε να πληκτρολογεί ένα μήνυμα.


Έξω είχε σκοτεινιάσει και η Αθηνά κουρνιασμένη στο κρεβάτι της, διάβαζε ένα βιβλίο από τον αγαπημένο της συγγραφέα, όταν ακούστηκε μήνυμα στο τηλέφωνό της.

"Έλα να με βρεις στο γνωστό εστιατόριο στις έντεκα. Εκεί θα καταλάβεις τι πραγματικά θέλω για να είμαι ευτυχισμένος."

Το μήνυμα ήταν από το τηλέφωνο του Άρη. Αναστατώθηκε. Μήπως ήθελε να της πει οτι ήταν σημαντική για εκείνον; Ήθελε να της κάνει έκπληξη για αυτό δεν τον είδε δύο μέρες;

Σηκώθηκε από το κρεβάτι και άρχισε να ψάχνει τα ρούχα της. Αφού κατέληξε στο συμπέρασμα οτι τίποτα απ'οσα είχε δεν θα μπορούσε να το πει κομψό, διάλεξε ένα μαύρο παντελόνι εγκυμοσύνης και μια λευκή πουκαμίσα και μετά άφησε τα μαλλιά της κάτω, όπως της είχε πει κάποτε ο Άρης οτι του άρεσαν.

ΤΟ ΚΛΕΙΔΙWhere stories live. Discover now