Kεφάλαιο 32

6.8K 547 9
                                    

***3 χρόνια μετά***

Ο Άρης καθόταν σε μια καφετέρια που βρισκόταν δίπλα από την εταιρία και κοίταξε το ρολόι του. Ο Χρήστος πάλι είχε αργήσει στο ραντεβού τους. Αγνόησε τις δύο κοπέλες που του έριχναν ματιές, από το διπλανό τραπέζι. Το τραπέζι του ήταν μπροστά στην τζαμαρία και κοίταξε αφηρημένος έξω.

Το φανάρι στο δρόμο απ'έξω έγινε κόκκινο και ένα άσπρο τζίπ σταμάτησε σχεδόν μπροστά του.  Τα τζάμια ήταν κατεβασμένα, αφού η μέρα ήταν ζεστή. Κοίταξε μέσα στο αυτοκίνητο. Στη θέση του συνοδηγού καθόταν μια όμορφη κοπέλα με καστανά σπαστά μακριά μαλλιά  που γελούσε με κάτι που της είπε ο οδηγός και μετά γύρισε για να κοιτάξει το φανάρι.

Ο Άρης σκέφτηκε πόσο όμορφο χαμόγελο είχε, αλλά όταν σήκωσε τα πράσινα μάτια της στο φανάρι, εκείνος σηκώθηκε όρθιος χωρίς να το καταλάβει: "Αθηνά!"

Το φανάρι έγινε πράσινο  την ώρα που εκείνος έτρεχε προς την πόρτα και το αυτοκίνητο εξαφανίστηκε.

Ο Χρήστος βρήκε τον αδερφό του σε έξαλλη κατάσταση. Είχε να τον δει έτσι από όταν είχε μάθει οτι η Αθηνά είχε φύγει και του φώναζε οτι την είχε χάσει.

"Την είδα. Αυτή ήταν σου λέω. Εχει γυρίσει είμαι σίγουρος. Πάμε να βρούμε τον Δημήτρη, αυτός σίγουρα θα ξέρει κάτι." Ο Άρης είχε πάρει ήδη το δρόμο για το αυτοκίνητό του.

"Νομίζεις οτι και να έχει γυρίσει ο Δημήτρης θα σου το πει; Ξέρεις πόσο πιστός είναι στην φίλη του. Θα βάλουμε πάλι τον ντετέκτιβ που είχες βάλει τότε να την ψάξει. Σίγουρα αν γύρισε στην χώρα θα την βρει."

Καθώς οδηγούσε ο Άρης θυμήθηκε τον πόνο που έζησε αυτά τα χρόνια, μη γνωρίζοντας αν θα την έβλεπε ξανά. Πήγαινε στους γονείς της και τους παρακαλούσε να του πουν για την Αθηνά αλλά δεν του έλεγαν τίποτε, ώσπου μια μέρα δεν τους βρήκε εκεί. Του είπαν οτι είχαν μετακομίσει αλλά κανείς δεν ήξερε που.

Όταν πήγαινε στον Δημήτρη, εκείνος δεν του έλεγε ποτέ κουβέντα για την Αθηνά. Του έλεγε οτι δεν μπορούσε να του πει  τίποτα, αν δεν ήθελε η ίδια. Έτσι ο Άρης έχασε τα ίχνη της Αθηνάς και βούλιαξε στην απελπισία και την μοναξιά. Του έλειπε πολύ. Στο διάστημα αυτό στην ζωή του εμφανίστηκαν άλλες γυναίκες αλλά καμία δεν μπορούσε να συγκριθεί με την Αθηνά. Έτσι έμενε μόνος του προκαλώντας την ανησυχία των δικών του. Θεωρούσαν οτι είχε βάλει τη ζωή του στον πάγο περιμένοντας μια γυναίκα που μπορεί να μην ξαναγύριζε.

ΤΟ ΚΛΕΙΔΙTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang