Wow. Ez az első szó ami most így az eszembe jutott. Kaptam az alkalmon és elmentünk a tesóimmal megnézni a filmet a mozikban. Félve ültem be a filmre , ugyanis igen vegyes véleményeket olvastam róla a neten , hambár ha nem is mentünk volna el rá biztos megnéztem volna online , már csak Cameron miatt is, aki nélkül, őszinte leszek - nem lett vona olyan hátborzongató a film.
A kép után SPOILER következik.A film arról szól igazából hogy Belle és családja , új életet akarnak kezdeni, ezért elköltöznek ebbe a bizonyos Rémségek házába, aminek múltjáról csak az anya tud , de a gyerekek nem. A gyerekek közül James , balesetet szenvedett, ágyhoz kötött lett,már csak a lélegeztető gép tartja életben,már az orvosok is lemondanak róla , viszont az édesanyja nem adja fel a küzdelmet. Belle viszont észre veszi hogy valami nincs rendben ikertestvérével , mikor 2 év kinlódás után , az ideköltözésük következtével James kezd erőre kapni, pedig eddig semmire sem reagált. És ugye mint minden horrorban itt is egy gonosz szellem uralja a házat és elkezdi kiírtani a népet.
V É L E M É N Y E M
Szerintem Cameron nélkül nem is lett volna para a film. Kicsit (na jó a hideg is kirázott) ijesztő volt ahogy kicsavarodott , vézna testel ott feküdt az ágyban és csak a szemgolyóját mozgatta. Tetszett a film , nagyon is, de én úgy voltam vele hogy Bella Thorne ( bocsiii Bella fanok) helyett egy talpraesettebb színésznőnek kellett volna adni ezt a szerepet. Volt vagy 2 jó jelenete azt szevasz. Jaaa meg azt sajnáltam hogy Cam csak a film végén kapott erőre.....nagyon badass volt az a jelenet ahol a cuki kis testével , egy száll alsógatyában írtotta kifele a népeket. 😍😍 Lehet kicsit betegen hangzik de én mindvégig neki szurkoltam! 😈 Mondjuk azt nem akartam volna hogy a szőke kiscsaj meghaljon, de mondjuk az anya és Belle kinyúlhattak volna felőlem. Ehelyett....és persze ettől féltem a legjobban mikor beültem a moziba - persze hogy James végül meghalt!! 😭😭 A rohadás álljon a rendezőbe!! Én meg ott sírtam el magam a mozi kellő közepén!!! 😭😭 Legszívesebben elordítottam volna magam hogy - de Cam-et miéééért???
De egyébként ettől eltekinve jó film volt , mind élveztük és nem bántuk meg hogy fizettünk érte ! 💙K É P Ö Z Ö N
Az én életem értelme a filmben 😈 :Hát igen gyerekek....még így is szexuállis ! 😈❤💙💚💛
DU LIEST GERADE
ᴇɴᴛʜᴜsɪᴀsᴍ ғᴏʀ ɪɴғɪɴɪᴛʏ | ✔
ChickLitNem akartam létrehozni ezt a blogot, mert féltem hogy a túlzott fangörcsösségem el fogja hozni számunkra az apokalipszist, de már nem igen tudom magamba fojtani az érzéseimet ezért létrehoztam ezt a kis blogocskát, hogy hátha akad olyan marslakócska...